Сайт працює в режимі дослідної експлуатації

НКЦПФР оголосила конкурс на посаду проектного менеджера з питань пенсійної реформи

ФОРМА ЗВЕРНЕННЯ
Заповніть обов'язкові поля
Невірний формат пошти
Заповніть зворотню адресу
Повідомлення відправлене
Заявник*
Вид звернення*
Адреса*
ПІБ контактної особи*
Наступний крок
Зв'язатися
з нами
09.01.2018
9
Січ

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку розпочала конкурсний відбір фахівця за напрямком – забезпеченням розвитку накопичувального пенсійного забезпечення до зовнішнього Проектного офісу з підтримки реформ фінансового сектору, що створюється в рамках проекту міжнародної технічної допомоги ЄБРР.

Основні завдання та обов’язки:

  • Підтримка проекту щодо впровадження накопичувального пенсійного забезпечення;
  • Спрощення комплексних проектів в рамках реформи фінансового сектору і досягнення визначених кінцевих результатів на всіх етапах виконання проектів, координація великої кількості стейкхолдерів, регуляторів та інших організацій;
  • Координація та сприяння розробці відповідних змін до законодавства/нормативних актів України в рамках відповідних комплексних проектів;
  • Підвищення культури управління проектами в регуляторах фінансового ринку;
  • Проведення презентацій на засіданнях Цільової команди реформ фінансового сектору та профільних Комітетів, круглих столах, конференціях та інших відповідних заходах з ключових стратегічних питань, процесів реформування тощо.
  • Розробка концепцій та дорожніх карт для релевантних комплексних проектів, забезпечення узгодження заходів та строків виконання з Комплексною програмою розвитку фінансового сектору України до 2020;

Спеціальні завдання:

  • Проведення самооцінки на відповідність принципам IOPS;
  • Підготовка плану імплементації відсутніх принципів в закони та
    підзаконні акти. Робота з департаментами НКЦПФР щодо впровадження, а також написання текстів для законодавства.
  • Визначення переліку європейських директив і регламентів щодо роботи пенсійних фондів (ПФ), а також нагляду за ПФ з боку регулятора. Формування пропозицій щодо імплементації в українське законодавство. Базовий переклад українською основних документів.
  • Участь в робочих зустрічах та засіданнях з впровадження 2-го рівня пенсійного забезпечення.
  • Координація роботи з донорами щодо впровадження 2-го рівня пенсійного забезпечення.
  • Підготовка презентацій та інших матеріалів щодо впровадження 2-го рівня пенсійного забезпечення.
  • Вивчення міжнародного досвіду щодо впровадження різних пенсійних систем для 2-го рівня.

Загальні вимоги до кандидатів:

  • Бажано більше 7 років загального професійного досвіду (або юридичної практики) в секторі фінансових послуг (мінімум 5 років);
  • 5+ років досвіду управління змінами/реорганізації/трансформації діяльності команд в динамічному середовищі на позиції лідера, управління або стратегічного планування в приватному або державному секторі;
  • Підтверджені знання і професійний досвід в проектному менеджменті;
  • Розуміння програми реформ в Україні та процесу розробки державної політики;
  • Вільне володіння усною і письмовою англійською та українською мовами;
  • Сильні аналітичні навички зі здатністю інтерпретувати складну юридичну та фінансову інформацію;
  • Стратегічне мислення і навички вирішення проблем;
  • Вміння пріоритезувати завдання, бути самоорганізованим та ефективно управляти ресурсами;
  • Відмінні комунікаційні та презентаційні навички, міжособистісні та міжкультурні навички;
  • Орієнтація на результат і якість, вміння працювати в команді з високим рівнем відповідальності і проактивності.

Робота зовнішнього Проектного офісу триватиме один рік з можливістю продовження у разі досягнення запланованих завдань та ефективності команди.

Звертаємо увагу, що працевлаштування у зовнішньому Проектному офісі за фінансуванням ЄБРР відбувається на базі Громадської спілки «Фонд підтримка реформ в Україні», обов’язковими вимогами є:

–  необхідність оформлення ФОП претендентами на посади;

–  укладання однорічних контрактів з кандидатами (з можливістю продовження).

Якщо Ви впевнені в своїх силах та прагнете долучитися до реформування фінансового сектору країни,  надсилайте пакет документів (резюме, мотиваційний лист та щонайменше один рекомендаційний лист) на адресу: foreign.nssmc@gmail.com до 01.02.2018 року.

Всі документи мають бути підготовлені англійською мовою. Подані неповні пакети документів не розглядатимуться в конкурсному відборі.