Сайт працює в режимі дослідної експлуатації
Linkedin
Youtube
Документи
ФОРМА ЗВЕРНЕННЯ
Заповніть обов'язкові поля
Невірний формат пошти
Заповніть зворотню адресу
Повідомлення відправлене
Заявник*
Вид звернення*
Адреса*
ПІБ контактної особи*
Наступний крок
Зв'язатися
з нами
15.04.2019

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку зробила доступною в мережі інтернет інформацію про всі свої адміністративні послуги, виклавши їх на офіційному сайті.

Вичерпний перелік послуг, їхня вартість та відповідні роз’яснення розміщені в розділі “Єдиного вікна”, який підтримує спеціалізований підрозділ Комісії, відповідальний за організацію процесу замовлення адмінпослуг та кваліфіковану допомогу з оформлення документів.

Електронний відкритий доступ до переліку послуг доповнив раніше відкритий фізичний: щоб подати заяву та інші потрібні документи вже не потрібно замовляти навіть  перепустку в приміщення державного органу, доступ до вікна та скриньки приймання документів відкритий всім.

Співробітники “Єдиного вікна” приймають документи, надають консультації з оформлення замовлень, видають замовлені фізичними чи юридичними особами довідки, ліцензії, дозволи… Також вони контролюють в автоматичному режимі строк надання адміністративних послуг, який не повинен перевищувати 30 днів з дня подачі заявки (якщо законодавство не передбачає інші терміни).

Централізація діяльності з надання послуг учасникам ринку та впровадження електронного документообігу покликана підвищити ефективність та оперативність надання адмінпослуг учасникам ринків капіталу, усунути потенційні корупційні ризики. А в перспективі – дозволити перевести в online й саме надання адмінпослуг.

Коментар Голови НКЦПФР Тимура Хромаєва:

“Ми спрощуємо процес взаємодії з учасниками ринку та робимо його прозорим, оскільки прагнемо зробити НКЦПФР повноцінним європейським регулятором: помічником доброчесних осіб та кваліфікованих гравців, а не каральним “пугалом” для всіх.

Впровадження “єдиного вікна” – тільки видима частина проведеної роботи. Тому що для того, щоб відвідувач просто віддав заяву й там же в обумовлений строк отримав запрошений документ, ми провели значні внутрішні організаційні зміни, запровадили електронний документообіг, оптимізували процеси.

Нашою кінцевою метою є надання всіх адмінпослуг дистанційно. Більшість послуг плануємо надавати в електронному форматі вже до першого кварталу наступного року. Але 100% відсотків послуг online зможемо надавати тільки після ухвалення відповідних законопроектів”.

Переглянути зміст розділу «Єдине вікно» можна за посиланням:  https://www.nssmc.gov.ua/edine-vikno/

Поділіться записом:
НОВИНИ ЗА ТЕМОЮ
Array ( [1094227] => [1094195] => [1094147] => )
УСІ НОВИНИ
https://www.nssmc.gov.ua/zagruzka-bokovh-zapisey-novosti/?categories=&postid=1067899
КОНТАКТИ
+38 (044) 254 24 30 (ПРИЙМАЛЬНЯ)
+38 (044) 254 23 77 (ПРЕС-СЛУЖБА)
+38 (044) 254 23 31, +38 (044) 280 40 95 (УПРАВЛІННЯ ДОКУМЕНТООБІГУ)
+38 (044) 280 85 95 (ЄДИНЕ ВІКНО)
ВУЛ. МОСКОВСЬКА 8, К.30, М. КИЇВ, 01010
АКТУАЛЬНО

Актуально

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку