- твоя інвестиція в перемогу та майбутнє України

Основна інформація

Суб'єкт надання послуги:
Департамент реєстрації емісій цінних паперів
Місцезнаходження:
01010, м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8, корп. 30, каб. 1101,1102, 1109, 1110
Режим роботи:

Понеділок – четвер з 9:00 до 18:00;

п’ятниця з 9:00 до 16:45;

обідня перерва з 13:00 до 13:45 

Телефон:
044 280-28-34
Веб-сайт:
https://www.nssmc.gov.ua
Плата, грн:
Безоплатна
Спосіб подання (коротко):
Пошта, Онлайн, Особисто
Термін надання послуги:
15 робочих днів
Термін надання (коментарі):

Розпорядження НКЦПФР про скасування реєстрації випуску цінних паперів видається протягом 15 робочих днів з дати надходження необхідних документів.

Спосіб подання:

Для скасування реєстрації випуску акцій, відповідно до вимог Положення 98, подання до НКЦПФР заявником документів, передбачених Положенням 98 здійснюється в електронній формі офіційним каналом зв’язку з урахуванням вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг. Заявник подає до НКЦПФР документи, перелік яких визначений Положенням 98, з використанням засобу електронної пошти, адресу якої зазначено у заяві, поданої до НКЦПФР. У пакеті документів, подання яких передбачено цим Положенням до НКЦПФР, кожний документ має бути окремим файлом у форматі Portable Document Format / A (формат специфікації PDF 1.4 ISO 19005- 1:2005) (далі – PDF/A) із застосуванням електронного підпису уповноваженої особи заявника, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, на кожному окремому електронному документі. Подання заявником до НКЦПФР документів, створених заявником або не заявником в електронній формі, здійснюється із застосуванням електронного підпису уповноваженої особи заявника, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Подання заявником до НКЦПФР документів створених заявником або не заявником як електронна копія паперового документа (фотокопія) здійснюється із застосуванням електронного підпису уповноваженої особи заявника, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Електронна адреса: [email protected] Для скасування реєстрації випуску цінних паперів, відповідно до Положень, зазначених в п. 7 (крім Положення 98) цієї Інформаційної картки Суб’єкт звернення надсилає документи поштою або подає їх особисто до центрального апарату НКЦПФР.

Результат надання послуги:

Розпорядження НКЦПФР про скасування реєстрації випуску цінних паперів.

Способ отримання результату:

Доводиться до емітента письмово шляхом направлення емітенту розпорядження. 

Підстави для відмови:

(пункт 5 Розділу І Положення про Порядок скасування реєстрації випусків акцій, затвердженого рішенням НКЦПФР від 23.04.2013 №737 із змінами зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.05.2013 року за № 822/23354) 1. Відмова в скасуванні реєстрації випуску акцій складається у разі: а) невідповідності поданих документів вимогам Порядку; б) внесення недостовірних відомостей до документів, подання яких передбачено Порядком; в) порушення встановленого законодавством порядку припинення акціонерного товариства; г) виявлення порушення порядку скликання та/або проведення загальних зборів акціонерів, на яких прийнято рішення про припинення акціонерного товариства або рішення про затвердження ліквідаційного балансу чи передавального акта. (пункт 3 Глава 7 Розділу V Положення про порядок здійснення емісій облігацій підприємств та їх обігу, затвердженого рішенням НКЦПФР від 21 червня 2018 року №425, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 липня 2018 року за №843/32295) 2. Підставами для відмови в скасуванні реєстрації випуску облігацій та анулюванні тимчасового свідоцтва про реєстрацію випуску облігацій у разі незатвердження уповноваженим органом емітента результатів емісії облігацій є: а) невідповідність поданих документів вимогам Положення; б)наявність розбіжностей між різними положеннями поданих документів, недостовірності та/або неповноти інформації у поданих документах. (пункт 5 Глава 2 Розділу V Положення про порядок здійснення емісії облігацій підприємств, облігацій міжнародних фінансових організацій та їх обігу, затвердженого рішенням НКЦПФР від 27 грудня 2013 №2998, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 січня 2014 року за № 171/24948) 3. Підставами для відмови в скасуванні реєстрації випуску сертифікатів ФОН та анулюванні тимчасового свідоцтва про реєстрацію випуску сертифікатів ФОН у разі незатвердження уповноваженим органом емітента результатів емісії сертифікатів ФОН є: невідповідність поданих документів вимогам цього Положення; наявність розбіжностей між різними положеннями поданих документів, недостовірності та/або неповноти інформації у поданих документах. (пункт 3 Глава 7 Розділу ІІІ Положення про порядок здійснення емісії сертифікатів фонду операцій з нерухомістю та їх обігу затвердженого рішенням НКЦПФР від 23.07.2020 р. №393 Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.09.2020 р. за №885/35168)

Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання послуги:
Інформаційна картка:

Перелік документів та вимоги до них

1. Скасування реєстрації випусків акцій: 1.1 Протягом десяти робочих днів з дати затвердження ліквідаційного балансу/схвалення звіту ліквідатора комітетом кредиторів (у разі прийняття постанови господарського суду про визнання акціонерного товариства банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури) ліквідаційна комісія (ліквідатор) має подати до реєструвального органу такі документи для скасування реєстрації випуску акцій: заяву про скасування реєстрації випуску акцій (додаток 45 до Положення 98); копію рішення про затвердження ліквідаційного балансу товариства, засвідчену підписом голови ліквідаційної комісії (ліквідатора) (крім випадку прийняття постанови господарського суду про визнання акціонерного товариства банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури); копію затвердженого ліквідаційного балансу товариства, засвідчену підписом голови ліквідаційної комісії (ліквідатора) товариства/копії ліквідаційного балансу та звіту ліквідатора, схваленого комітетом кредиторів, разом з протоколом комітету кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків), засвідчені підписом голови ліквідаційної комісії (ліквідатора) товариства (у разі прийняття постанови господарського суду про визнання акціонерного товариства банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури); довідку про повідомлення акціонерів про проведення загальних зборів акціонерів, на яких прийнято рішення про затвердження ліквідаційного балансу, засвідчену підписом голови ліквідаційної комісії (ліквідатора) товариства (додаток 47 до Положення 98) (подається у разі прийняття відповідного рішення загальними зборами акціонерів); довідку про письмове повідомлення виконавчим органом товариства відповідного суб’єкта управління об’єктами державної власності про проведення загальних зборів акціонерів, на яких прийнято рішення щодо затвердження ліквідаційного балансу, засвідчену підписом голови ліквідаційної комісії (ліквідатора) (подається у разі прийняття відповідного рішення загальними зборами акціонерів товариства, у статутному капіталі якого є корпоративні права держави); оригінал (оригінали) тимчасового свідоцтва (тимчасових свідоцтв) про реєстрацію випуску акцій (у разі існування тимчасового свідоцтва (тимчасових свідоцтв) в паперовій формі) (подається у разі затвердження результатів емісії акцій уповноваженим органом банку, але неможливості здійснити державну реєстрацію змін до статуту у зв’язку з прийняттям постанови Правління Національного банку України про відкликання банківської ліцензії та ліквідацію банку); оригінали свідоцтв про реєстрацію випуску акцій (у разі існування свідоцтв в паперовій формі). 1.2 Протягом десяти робочих днів з дати затвердження передавального акта комісія з припинення подає до реєструвального органу такі документи для скасування реєстрації випуску акцій: заяву про скасування реєстрації випусків акцій (додаток 45 до Положення 98); копію рішення про затвердження передавального акта, що засвідчується підписом голови комісії з припинення товариства. копію затвердженого передавального акта, засвідчену підписом голови комісії з припинення товариства та оформлену відповідно до вимог законодавства; довідку про повідомлення акціонерів про проведення загальних зборів акціонерів, на яких прийнято рішення про затвердження передавального акта, засвідчену підписом голови комісії з припинення товариства (додаток 47 до Положення 98) (подається у разі прийняття відповідного рішення загальними зборами акціонерів); довідку про повідомлення кредиторів щодо прийнятого рішення про припинення акціонерного товариства шляхом перетворення згідно з вимогами Закону України “Про акціонерні товариства”, із зазначенням інформації щодо розміщення прийнятого рішення згідно з вимогами законодавства, засвідчену підписом голови комісії з припинення товариства; статут акціонерного товариства, що припиняється шляхом перетворення, у чинній редакції; копію рішення засновників (учасників) створюваного товариства-правонаступника про затвердження його установчих документів, обрання (призначення) органів управління відповідно до вимог законодавства, затвердження розподілу часток між засновниками (учасниками) створюваного товариства-правонаступника, що містить інформацію про особу (осіб), уповноважену(их) на підписання таких установчих документів, засвідчену підписом голови комісії з припинення акціонерного товариства, що припиняється; засвідчену підписом голови комісії з припинення товариства, що припиняється, або нотаріально копію затверджених установчих документів створюваного товариства-правонаступника, підписаних: копії переліків власників іменних цінних паперів (при бездокументарній формі існування акцій), засвідчені підписом голови комісії з припинення товариства, що припиняється, або нотаріально, складених станом на: дату здійснення безумовної операції щодо обмеження здійснення операцій у системі депозитарного обліку з акціями цього випуску; 24 годину за три робочих дні до дня прийняття рішення про затвердження передавального акта, або копію реєстру власників іменних цінних паперів (при документарній формі існування акцій) акціонерного товариства, що припиняється (припинилось) шляхом перетворення, станом на дату закриття реєстру, засвідчену підписом голови комісії з припинення товариства, що припиняється, або нотаріально; оригінали свідоцтв про реєстрацію випуску акцій акціонерного товариства, що припиняється шляхом перетворення (у разі існування свідоцтв в паперовій формі); довідку про отримання письмового волевиявлення всіх акціонерів товариства щодо їх згоди отримати статус повного учасника або вкладника командитного товариства, засвідчену підписом голови комісії з припинення товариства, та відповідні підтвердні документи. 1.3 Протягом десяти робочих днів з дати затвердження передавального акта комісія з припинення подає до реєструвального органу такі документи для скасування реєстрації випуску акцій: заяву про скасування реєстрації випусків акцій (додаток 45 до Положення 98); копію рішення акціонера товариства, що припиняється, про затвердження передавального акта, засвідчену підписом голови комісії з припинення товариства. копію рішення акціонера товариства, що припиняється, про затвердження договору про приєднання, що засвідчується підписом голови комісії з припинення товариства; копію рішення уповноваженого органу товариства, до якого здійснюється приєднання, про затвердження передавального акта, що засвідчується підписом керівника товариства, до якого здійснюється приєднання; копію рішення уповноваженого органу товариства, до якого здійснюється приєднання, про затвердження договору про приєднання, що засвідчується підписом керівника товариства, до якого здійснюється приєднання; копію затвердженого передавального акта, засвідчену підписом голови комісії з припинення товариства; статут акціонерного товариства, що припиняється шляхом перетворення, у чинній редакції; довідку про повідомлення кредиторів щодо прийнятого рішення про припинення акціонерного товариства шляхом приєднання згідно з вимогами Закону України “Про акціонерні товариства” із зазначенням інформації щодо розміщення згідно з вимогами законодавства засвідчену підписом голови комісії з припинення товариства; оригінали свідоцтв про реєстрацію випуску акцій акціонерного товариства, що припиняється шляхом приєднання (у разі існування свідоцтв в паперовій формі). 2. Скасування реєстрації випуску облігацій 2.1 У випадку прийняття рішення про відмову від розміщення облігацій для скасування реєстрації випуску облігацій емітент не пізніше ніж за 10 робочих днів до дати початку укладення договорів з першими власниками у процесі розміщення облігацій, визначеної у проспекті емісії облігацій, має подати до реєструвального органу такі документи: заяву про скасування реєстрації випуску облігацій у зв’язку з відмовою від розміщення облігацій (додаток 14 до Положення 2998); оригінал рішення про відмову від розміщення облігацій, прийнятого уповноваженим органом емітента; оригінал тимчасового свідоцтва про реєстрацію випуску облігацій. 2.2 Для скасування реєстрації випуску облігацій та анулювання свідоцтва про реєстрацію випуску облігацій, обіг яких зупинено, емітент подає до реєструвального органу такі документи: заяву про скасування реєстрації випуску (серії) облігацій (додаток 29 до Положення 2998); копію довідки про стан рахунку в цінних паперах емітента, що підтверджує здійснення емітентом викупу всіх облігацій одного випуску (серії) на дату здійснення Центральним депозитарієм безумовної операції щодо обмеження здійснення операцій в системі депозитарного обліку з облігаціями цього випуску (серії); оригінал (оригінали) свідоцтва про реєстрацію випуску (серії) облігацій. 2.3 Емітент у 15-денний строк з дня затвердження результатів конвертації облігацій подає такі документи, необхідні для скасування реєстрації випуску (серії) облігацій та отримання свідоцтва про реєстрацію нового випуску (серії) облігацій: заяву про скасування реєстрації випуску (серії) облігацій (додаток 29 до Положення 2998); копію реєстру власників відповідного випуску (серії) облігацій, складеного на дату здійснення безумовної операції щодо обмеження здійснення операцій в системі депозитарного обліку з облігаціями цього випуску (серії); копію реєстру власників іменних цінних паперів, складеного на дату затвердження результатів конвертації облігацій, та письмові заяви (повідомлення) власників облігацій відповідного випуску (серії) про згоду на проведення конвертації (у разі якщо власником облігацій є фізична особа, заява про згоду на проведення конвертації облігацій засвідчується в нотаріальному порядку); документ, що підтверджує ринкову вартість облігацій, визначену відповідно до законодавства станом на день, що передує першому дню надсилання власникам повідомлення про проведення конвертації облігацій; нотаріально засвідчені копії договорів, що підтверджують відповідне забезпечення, та фінансову звітність поручителя, гаранта чи страховика за звітний рік, що передував року, у якому подаються документи для реєстрації випуску та проспекту емісії облігацій (подаються у разі прийняття рішення про розміщення забезпечених облігацій); копії правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій розташовано об’єкт будівництва, яким забезпечується виконання зобов’язань за цільовими облігаціями. копію дозволу на будівництво (копію рішення виконавчого органу відповідної ради або місцевої державної адміністрації про дозвіл на будівництво об’єкта); копію дозволу на виконання будівельних робіт; копії договору підряду, укладеного між замовником і підрядником, та інших документів (проектна, кошторисна, тендерна документація, тендерні пропозиції, акцепт тендерної пропозиції, повідомлення, запити, претензії тощо), які встановлюють, конкретизують, уточнюють або змінюють умови договору підряду (договірна документація) (надаються у разі, якщо для будівництва об’єкта емітент залучає підрядника); копію рішення про затвердження проектної документації; копію ліцензії на будівельну діяльність (вишукувальні та проектні роботи для будівництва, зведення несучих та огороджувальних конструкцій, будівництво та монтаж інженерних і транспортних мереж); копії договору про пайову участь в проектуванні та будівництві об’єкта житлового будівництва, інвестиційного договору, договору про співробітництво, договору поруки тощо (надаються у разі укладання таких договорів); копію рішення уповноваженого органу емітента про затвердження результатів конвертації облігацій, засвідченого підписом керівника та печаткою емітента; оригінал свідоцтва (тимчасового свідоцтва) про реєстрацію випуску (серії) облігацій. 2.4 Якщо у строк, встановлений для розрахунків з кредиторами, усі облігації емітента, який припиняється шляхом злиття, приєднання, поділу або перетворення, будуть погашені, при цьому для скасування реєстрації випуску облігацій та анулювання свідоцтва про реєстрацію випуску облігацій комісія з припинення емітента протягом 10 робочих днів з дати затвердження передавального акта або розподільчого балансу подає до реєструвального органу такі документи: заяву про скасування реєстрації випуску (серії) облігацій (додаток 29 до Положення 2998); копію рішення про затвердження передавального акта / розподільчого балансу, що засвідчується підписом голови комісії з припинення та печаткою емітента; копію передавального акта, якщо припинення здійснюється в результаті злиття, приєднання або перетворення, або копію розподільчого балансу, якщо припинення здійснюється в результаті поділу, засвідчену підписом голови комісії з припинення та печаткою емітента; звіт про дострокове погашення облігацій; оригінал (оригінали) свідоцтва (свідоцтв) про реєстрацію випуску (серії) облігацій; 2.5 Для скасування реєстрації випуску облігацій та анулювання свідоцтва про реєстрацію випуску облігацій комісія з припинення емітента протягом 10 робочих днів з дати затвердження ліквідаційного балансу / схвалення звіту ліквідатора комітетом кредиторів (у разі прийняття постанови господарського суду про визнання емітента облігацій банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури) подає до реєструвального органу такі документи: заяву про скасування реєстрації випуску (серії) облігацій (додаток 29 до Положення 2998); копію рішення про затвердження ліквідаційного балансу емітента облігацій, засвідчену підписом голови комісії з припинення і печаткою емітента (крім випадку прийняття постанови господарського суду про визнання емітента облігацій банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури), при цьому; звіт про наслідки погашення облігацій в одному примірнику, засвідчений підписом голови комісії з припинення та печаткою емітента, підписом керівника та печаткою аудитора (аудиторської фірми), підписом керівника та печаткою Центрального депозитарію цінних паперів; копію затвердженого ліквідаційного балансу емітента облігацій, засвідчену підписом голови ліквідаційної комісії (ліквідатора) і печаткою емітента / копії ліквідаційного балансу та звіту ліквідатора, схваленого комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків), засвідчені підписом голови комісії з припинення і печаткою емітента (у разі прийняття постанови господарського суду про визнання емітента облігацій банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури); копію повідомлення про внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців щодо прийняття рішення про ліквідацію емітента облігацій, опублікованого в друкованих засобах масової інформації відповідно до вимог законодавства України, засвідчену підписом голови комісії з припинення і печаткою емітента; довідку про укладення договору про обслуговування випусків цінних паперів і оформлення глобального сертифіката (при бездокументарній формі існування облігацій) або довідку про наявність (відсутність) в Центральному депозитарії цінних паперів документів системи реєстру власників іменних цінних паперів (при документарній формі існування облігацій), засвідчену підписом уповноваженої особи та печаткою Центрального депозитарію цінних паперів; довідку про наявність (відсутність) у емітента документів системи реєстру власників іменних цінних паперів (при документарній формі існування облігацій), засвідчену підписом голови комісії з припинення і печаткою емітента; оригінали свідоцтв про реєстрацію випуску облігацій. 3. Cкасування реєстрації випуску сертифікатів ФОН 3.1 Документи, у випадку прийняття рішення про відмову від емісії сертифікатів ФОН до дати початку розміщення сертифікатів ФОН, визначеної у рішенні про емісію сертифікатів ФОН та/або проспекті сертифікатів ФОН (у разі його оформлення): заяву про скасування реєстрації випуску сертифікатів ФОН та анулювання тимчасового свідоцтва про реєстрацію випуску сертифікатів ФОН (додаток 8 до Положення 393); рішення про відмову від розміщення сертифікатів ФОН, прийнятого уповноваженим органом емітента; оригінал тимчасового свідоцтва про реєстрацію випуску сертифікатів ФОН. 3.2 У разі якщо протягом строку розміщення сертифікатів ФОН, зазначеного у рішенні про емісію сертифікатів ФОН та проспекті сертифікатів ФОН (у разі його оформлення), не було укладено жодного договору з першими власниками у процесі розміщення сертифікатів ФОН, емітент повинен подати до реєструвального органу такі документи: заяву про реєстрацію звіту про результати емісії сертифікатів ФОН та скасування реєстрації випуску сертифікатів ФОН, складену згідно з додатком 12 до Положення 393; звіт про результати емісії сертифікатів ФОН у двох примірниках; оригінал тимчасового свідоцтва про реєстрацію випуску сертифікатів ФОН; рішення уповноваженого органу емітента про затвердження результатів емісії сертифікатів ФОН, звіту про результати емісії сертифікатів ФОН, засвідчене підписом керівника емітента. 3.3. У разі якщо після дати початку розміщення сертифікатів ФОН, зазначеної у рішенні про емісію сертифікатів ФОН та проспекті сертифікатів ФОН (у разі його оформлення), уповноваженим органом емітента прийнято рішення про відмову від емісії сертифікатів ФОН, емітент повинен подати до реєструвального органу такі документи: заяву про реєстрацію звіту про результати емісії сертифікатів ФОН та скасування реєстрації випуску сертифікатів ФОН, складену згідно з додатком 12 до Положення 393; звіт про результати емісії сертифікатів ФОН у двох примірниках; рішення уповноваженого органу емітента про відмову від емісії сертифікатів ФОН, засвідчене підписом керівника емітента; рішення уповноваженого органу емітента про затвердження результатів емісії сертифікатів ФОН, звіту про результати емісії сертифікатів ФОН, засвідчене підписом керівника емітента; документ, який підтверджує оплату 100 % вартості розміщених сертифікатів ФОН; довідку, засвідчену підписом керівника емітента, про повернення внесків, унесених як плата за сертифікати ФОН, усім особам, які зробили ці внески (із зазначенням внеску, його вартості, дати повернення), з наданням засвідчених керівником емітента копій документів, які підтверджують повернення внесків, унесених як плата за сертифікати ФОН; довідку про стан рахунку в цінних паперах емітента; довідку про надання емітентом інвесторам копії рішення про емісію сертифікатів ФОН, паперової форми проспекту (у разі його оформлення) із зазначенням способу та дати надання (надається у разі надходження відповідних запитів/вимог), засвідчену підписом керівника товариства; оригінал тимчасового свідоцтва про реєстрацію випуску сертифікатів ФОН. 3.4. У разі незатвердження уповноваженим органом емітента в установлені строки результатів емісії сертифікатів ФОН / не було укладено жодного договору з першими власниками у процесі розміщення сертифікатів ФОН) подає до реєструвального органу документи для скасування реєстрації випуску сертифікатів ФОН та анулювання тимчасового свідоцтва про реєстрацію випуску сертифікатів ФОН, а саме: заяву про скасування реєстрації випуску сертифікатів ФОН та анулювання тимчасового свідоцтва про реєстрацію випуску сертифікатів ФОН; довідку про емісію сертифікатів ФОН, засвідчену підписом керівника емітента, складену згідно; документ, який підтверджує оплату 100 % вартості розміщених сертифікатів ФОН; довідку, засвідчену підписом керівника емітента, про повернення внесків, унесених в оплату за сертифікати ФОН, усім особам, які зробили ці внески (із зазначенням внеску, його вартості, дати повернення), з наданням засвідчених керівником емітента копій документів, які підтверджують повернення внесків, унесених як плата за сертифікати ФОН; довідку про стан рахунку в цінних паперах емітента; оригінал тимчасового свідоцтва про реєстрацію випуску сертифікатів ФОН. 3.5 При поданні звіту про результати викупу сертифікатів ФОН емітент також подає до реєструвального органу: заяву про подання звіту про результати викупу сертифікатів ФОН за формою згідно з додатком 17 до Положення 393; довідку, що містить інформацію про підтвердження факту виконання емітентом зобов’язань перед власниками, зокрема реквізити платіжних документів, актів приймання-передавання тощо; довідку, що містить інформацію про розрахунок вартості чистих активів на дату викупу сертифікатів ФОН в порядку визначеному Правилами ФОН; оригінал свідоцтва про реєстрацію випуску сертифікатів ФОН. 3.6 Емітент одночасно з поданням звіту про результати викупу сертифікатів ФОН, у випадку прийняти рішення про припинення функціонування ФОН та викуп сертифікатів такого ФОН, якщо протягом року відбулося зниження вартості чистих активів ФОН у розрахунку на один сертифікат ФОН порівняно з ціною первинного розміщення цих сертифікатів на величину, розмір якої визначений Правилами ФОН, подає для скасування реєстрації випуску сертифікатів ФОН такі документи: заяву про скасування реєстрації випуску сертифікатів ФОН у зв’язку із зниженням вартості чистих активів ФОН у розрахунку на один сертифікат ФОН за формою згідно з додатком 18 до Положення 393; довідку, що містить інформацію про підтвердження факту виконання емітентом зобов’язань перед власниками, зокрема реквізити платіжних документів, актів приймання-передавання тощо; довідку, що містить інформацію про розрахунок вартості чистих активів на дату викупу сертифікатів ФОН в порядку визначеному Правилами ФОН; оригінал свідоцтва про реєстрацію випуску сертифікатів ФОН; повідомлення про виникнення підстав для припинення функціонування ФОН та викуп сертифікатів ФОН, засвідчене підписом керівника емітента. 3.7 Емітент у 15-денний строк з дня затвердження результатів конвертації сертифікатів ФОН подає документи, необхідні для скасування реєстрації випуску сертифікатів ФОН та отримання свідоцтва про реєстрацію нового випуску сертифікатів ФОН, а саме: заяву про скасування реєстрації випуску сертифікатів ФОН; копію реєстру власників відповідного випуску сертифікатів ФОН, складеного на дату здійснення безумовної операції щодо обмеження здійснення операцій в системі депозитарного обліку з сертифікатами ФОН цього випуску, засвідчену підписом керівника емітента; копію реєстру власників іменних цінних паперів, складеного на дату затвердження результатів конвертації сертифікатів ФОН, засвідчену підписом керівника емітента, та письмові заяви (повідомлення) власників сертифікатів ФОН відповідного випуску про згоду на проведення конвертації (у разі якщо власником сертифікатів ФОН є фізична особа, заява про згоду на проведення конвертації сертифікатів ФОН засвідчується в нотаріальному порядку); копію рішення уповноваженого органу емітента про затвердження результатів конвертації сертифікатів ФОН, засвідченого підписом керівника емітента; оригінал свідоцтва (тимчасового свідоцтва) про реєстрацію випуску сертифікатів ФОН. 4. Cкасування реєстрації випуску облігацій внутрішніх місцевих позик Для скасування реєстрації випуску облігацій та анулювання свідоцтва про реєстрацію випуску облігацій, обіг яких зупинено, емітент подає до реєструвального органу такі документи: заяву про скасування реєстрації випуску облігацій (додаток 24 до Положення 578); копію документа (довідки) про стан рахунку в цінних паперах емітента, що підтверджує здійснення емітентом викупу всіх облігацій одного випуску (серії); оригінал (оригінали) свідоцтва (свідоцтв) про реєстрацію випуску (серії) облігацій. 5. Cкасування реєстрації випуску звичайних іпотечних облігацій 5.1 У випадку прийняття рішення про відмову від розміщення іпотечних облігацій для скасування реєстрації випуску іпотечних облігацій емітент не пізніше ніж за 10 робочих днів до дати початку укладення договорів з першими власниками у процесі розміщення іпотечних облігацій, визначеної в проспекті емісії іпотечних облігацій, має подати до реєструвального органу такі документи: заяву про скасування реєстрації випуску звичайних іпотечних облігацій у зв’язку з відмовою від розміщення звичайних іпотечних облігацій (додаток 9 до Положення 1118); оригінал рішення про відмову від розміщення іпотечних облігацій, прийнятого уповноваженим органом емітента; оригінал тимчасового свідоцтва про реєстрацію випуску іпотечних облігацій. 5.2 Для скасування реєстрації випуску іпотечних облігацій та анулювання свідоцтва про реєстрацію випуску іпотечних облігацій, обіг яких зупинено, емітент подає до реєструвального органу такі документи: заяву про скасування реєстрації випуску (серії) звичайних іпотечних облігацій (додаток 24 до Положення 1118); копію документа про стан рахунку в цінних паперах емітента, що підтверджує здійснення емітентом викупу всіх іпотечних облігацій одного випуску (серії), за формою, встановленою внутрішніми документами Центрального депозитарію цінних паперів; оригінал (оригінали) свідоцтва про реєстрацію випуску (серії) іпотечних облігацій. 5.3 Для скасування реєстрації випуску іпотечних облігацій та анулювання свідоцтв про реєстрацію випуску іпотечних облігацій комісія з припинення емітента не пізніше 7 робочих днів з дати завершення погашення іпотечних облігацій до реєструвального органу подає такі документи: заяву про скасування реєстрації випуску звичайних іпотечних облігацій (додаток 24 до Положення 1118); рішення засновників (учасників) емітента або органу, який прийняв рішення про припинення емітента, що оформлене протоколом та засвідчене підписом голови комісії з припинення та печаткою емітента; довідку про розрахунки із власниками іпотечних облігацій; оригінал (оригінали) свідоцтва про реєстрацію випуску іпотечних облігацій. 6. Емітент опціонних сертифікатів надає до Комісії звіт про результати виконання зобов’язань за опціонними сертифікатами (додаток 8 до Положення 209) протягом 30 днів після закінчення терміну виконання таких зобов’язань. У разі здійснення емісії опціонних сертифікатів різними серіями звіт про результати виконання зобов’язань за опціонними сертифікатами подається щодо кожної серії окремо. Разом зі звітом про результати виконання зобов’язань емітент подає до НКЦПФР оригінал свідоцтва про реєстрацію випуску опціонних сертифікатів. 7. У разі незатвердження уповноваженим органом емітента в установлені Законом України “Про цінні папери та фондовий ринок” строки результатів емісії облігацій емітент не пізніше 15 календарних днів з дати закінчення строку повернення внесків, унесених в оплату за облігації, або 15 календарних днів з дати закінчення строку для затвердження результатів емісії облігацій (у разі якщо протягом строку розміщення облігацій, який вказаний у рішенні про емісію облігацій та проспекті облігацій (у разі його оформлення), не було укладено жодного договору з першими власниками у процесі розміщення облігацій) подає до реєструвального органу документи для скасування реєстрації випуску облігацій та анулювання тимчасового свідоцтва про реєстрацію випуску облігацій, а саме: 1) заяву про скасування реєстрації випуску облігацій та анулювання тимчасового свідоцтва про реєстрацію випуску облігацій (Додаток 22 до Положення 2998); 2) довідку про емісію облігацій, засвідчену підписом керівника емітента, складену згідно з додатком 16 до Положення 2998. 3) документ, який підтверджує оплату 100 % вартості розміщених облігацій; 4) довідку, засвідчену підписом керівника емітента, про повернення внесків, унесених в оплату за облігації, усім особам, які зробили ці внески (із зазначенням внеску, його вартості, дати повернення), з наданням засвідчених керівником емітента копій документів, які підтверджують повернення внесків, унесених як плата за облігації; 5) виписку про стан рахунку в цінних паперах емітента; 6) оригінал тимчасового свідоцтва про реєстрацію випуску облігацій. 8. Cкасування реєстрації випуску облігацій міжнародних фінансових організацій 8.1 У разі прийняття рішення про відмову від емісії облігацій емітент не пізніше ніж за 5 робочих днів до дати початку розміщення облігацій, визначеної у рішенні про емісію облігацій або проспекті / остаточних умовах, має подати до реєструвального органу для скасування реєстрації випуску облігацій та анулювання тимчасового свідоцтва про реєстрацію випуску облігацій: заяву про скасування реєстрації випуску облігацій та анулювання тимчасового свідоцтва про реєстрацію випуску облігацій, складену згідно з додатком 12 до Положення 801. 8.2. У разі якщо протягом строку розміщення облігацій, зазначеного у рішенні про емісію облігацій або проспекті / остаточних умовах, не було укладено жодного договору з першими власниками у процесі розміщення облігацій, емітент не пізніше ніж протягом 90 календарних днів з дня закінчення зазначеного строку подає до реєструвального органу: заяву про реєстрацію звіту про результати емісії облігацій та скасування реєстрації випуску облігацій, складену згідно з додатком 19 до Положення 801. 8.3. У разі якщо після дати початку розміщення облігацій, зазначеної у рішенні про емісію облігацій або проспекті / остаточних умовах, уповноваженим органом (уповноваженої особи) емітента прийнято рішення про відмову від емісії облігацій, емітент не пізніше ніж протягом 90 календарних днів з дня закінчення зазначеного строку подає до реєструвального органу такі документи: 1) заяву про реєстрацію звіту про результати емісії облігацій та скасування реєстрації випуску облігацій (додаток 19 до Положення 801); 2) звіт про результати емісії облігацій у двох примірниках; 3) документ, який підтверджує оплату 100 % вартості розміщених облігацій; 4) довідку про повернення внесків, унесених як плата за облігації, усім особам, які зробили ці внески (із зазначенням внеску, його вартості, дати повернення), з наданням копій документів, які підтверджують повернення внесків, унесених як плата за облігації. 8.4. У разі незатвердження емітентом звіту про результати емісії облігацій протягом 90 календарних днів з дня закінчення строку розміщення облігацій, який вказаний у рішенні про емісію облігацій або проспекті / остаточних умовах, емітент подає до реєструвального органу документи для скасування реєстрації випуску облігацій та анулювання тимчасового свідоцтва про реєстрацію випуску облігацій, а саме: 1) заяву про скасування реєстрації випуску облігацій та анулювання тимчасового свідоцтва про реєстрацію випуску облігацій; 2) довідку про емісію облігацій, засвідчену підписом уповноваженої особи емітента ; 3) документ, який підтверджує оплату 100 % вартості розміщених облігацій; 4) довідку про повернення внесків, унесених як плата за облігації, усім особам, які зробили ці внески (із зазначенням внеску, його вартості, дати повернення), з наданням копій документів, які підтверджують повернення внесків, унесених як плата за облігації. 8.5. Для скасування реєстрації випуску облігацій та анулювання свідоцтва про реєстрацію випуску облігацій, обіг яких зупинено, емітент подає до реєструвального органу : заяву про скасування реєстрації випуску облігацій, та копію довідки про стан рахунку в цінних паперах емітента, що підтверджує здійснення емітентом викупу всіх облігацій одного випуску на дату здійснення Центральним депозитарієм безумовної операції щодо обмеження здійснення операцій у системі депозитарного обліку з облігаціями цього випуску, засвідчену підписом уповноваженої особи емітента. 8.6. Емітент у 15-денний строк з дня затвердження результатів конвертації облігацій подає документи, необхідні для скасування реєстрації випуску облігацій та отримання свідоцтва про реєстрацію нового випуску облігацій, а саме: 1) заяву про скасування реєстрації випуску облігацій; 2) копію реєстру власників відповідного випуску облігацій, складеного на дату здійснення безумовної операції щодо обмеження здійснення операцій в системі депозитарного обліку з облігаціями цього випуску, засвідчену підписом уповноваженої особи емітента; 3) копію реєстру власників іменних цінних паперів, складеного на дату затвердження результатів конвертації облігацій, засвідчену підписом уповноваженої особи емітента, та письмові заяви (повідомлення) власників облігацій відповідного випуску про згоду на проведення конвертації (у разі якщо власником облігацій є фізична особа, заява про згоду на проведення конвертації облігацій засвідчується в нотаріальному порядку); 4) копію рішення уповноваженого органу емітента про затвердження результатів конвертації облігацій, засвідченого підписом уповноваженої особи емітента (якщо таке затвердження вимагається відповідно до прийнятих емітентом документів).

Форма звернення

Введіть адресу

Введіть назву організації

Введіть ПІБ

Введіть посаду

Фізична особа
Заява (клопотання)

Введіть email

Повідомити про корупцію

Введіть повідомлення

Зв'язатися з нами