- твоя інвестиція в перемогу та майбутнє України

Основна інформація

Суб'єкт надання послуги:
Департамент аналізу фінансової звітності учасників ринків капіталу та пруденційного нагляду
Місцезнаходження:
01010, м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8, корп. 30
Режим роботи:

Понеділок – четвер з 9:00 до 18:00 п’ятниця з 9:00 до 16:45 обідня перерва з 13:00 до 13:45

Телефон:
(044)  280-84-59
Веб-сайт:
https://www.nssmc.gov.ua/
Плата, грн:
14 000 грн. Оплата здійснюється за кодом бюджетної класифікації 22012500
Спосіб подання (коротко):
Пошта, Онлайн, Особисто
Термін надання послуги:
1 місяць
Термін надання (коментарі):

Протягом 30 календарних днів з дня отримання відповідних документів щодо відповідальної особи

Спосіб подання:

Суб’єкт звернення надсилає документи поштою або подає їх особисто до НКЦПФР Тимчасово на період дії воєнного стану документи, які надаються до НКЦПФР відповідно до нормативно-правових актів НКЦПФР у паперовій формі (у тому числі документи на надання адміністративних послуг), можуть надаватись до НКЦПФР в електронній формі офіційним каналом зв’язку на електронну пошту [email protected] з урахуванням вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг* Заявник або учасник ринків капіталу та організованих товарних ринків (далі – заявник) подає до НКЦПФР документи, перелік яких визначений нормативно-правовими актами, з дотриманням технічних параметрів та вимог щодо застосування засобів електронної пошти для цілей застосування офіційного каналу зв’язку, встановлених Наказом Голови Комісії № 257 від 30.12.2021 р.* У пакеті документів, подання яких передбачено нормативно-правовими актами, кожний документ має бути окремим файлом у форматі Portable Document Format / A (формат специфікації PDF 1.4 ISO 19005-1:2005) (далі – PDF/A) із застосуванням електронного підпису уповноваженої особи заявника, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, на кожному окремому електронному документі.* Подання заявником до НКЦПФР документів, створених заявником в електронній формі, здійснюється із застосуванням електронного підпису уповноваженої особи заявника, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.* Подання заявником до НКЦПФР документів створених заявником як електронна копія паперового документа (фотокопія) здійснюється із застосуванням електронного підпису уповноваженої особи заявника, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.*

Результат надання послуги:

Рішення НКЦПФР про погодження відповідальної особи небанківської фінансової групи.

Рішення НКЦПФР про відмову в погоджені відповідальної особи небанківської фінансової групи

Способ отримання результату:

Комісія протягом 5 робочих днів після дати прийняття відповідного рішення про погодження відповідальної особи або відмову у погодженні відповідальної особи повідомляє відповідальну особу про прийняте рішення шляхом направлення повідомлення у паперовому та/або електронному вигляді

Підстави для відмови:

Подання недостовірної інформації. Перебування відповідальної особи у процесі припинення або ліквідації. Наявності не виконаних у встановлений строк розпоряджень про усунення правопорушень на ринку цінних паперів протягом двох останніх років або несплачених санкцій, накладених за правопорушення на ринках фінансових послуг. Якщо за висновком Комісії відповідальна особа, визначена небанківською фінансовою групою, не спроможна забезпечити виконання функцій відповідальної особи, визначених законодавством.

Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання послуги:
Інформаційна картка:

Перелік документів та вимоги до них

клопотання про погодження відповідальної особи небанківської фінансової групи згідно з додатком 6 до Положення 431; інформацію про відповідальну особу небанківської фінансової групи за формою згідно з додатком 7 до Положення 431

Форма звернення

Введіть адресу

Введіть назву організації

Введіть ПІБ

Введіть посаду

Фізична особа
Заява (клопотання)

Введіть email

Повідомити про корупцію

Введіть повідомлення

Зв'язатися з нами