Основними цілями прийняття проекту регуляторного акта є:
розкриття структури власності заявника до кінцевого бенефіціарного власника;
встановлення переліку документів, які чітко свідчитимуть про фінансову стійкість та можливість особи, що має істотну участь у професійному учаснику, в майбутньому надавати додаткову фінансову підтримку професійному учаснику фондового ринку;
визначення ознак, які свідчать про відсутність у заявника бездоганної ділової репутації;
узгодження норм Порядку з деякими нормами законів в частині регулювання професійної діяльності на ринках капіталу.
Відстеження результативності регуляторного акта здійснювалося шляхом аналізу офіційної статистичної інформації щодо розміру коштів і часу, що витрачаються суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог регуляторного акта, та кількості фондових бірж, торговців цінними паперами, депозитарних установ, на які поширюється дія акта.
Значення інших показників результативності були отримані шляхом проведення соціологічного опитування методом обробки зведених даних щодо кількості скарг та пропозицій від учасників фондового ринку
Показники результативності регуляторного акта | (Прийнято
регуляторний акт) 2017 рік |
(Базове відстеження) 2018 рік |
1. Розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов’язаних з дією акта | Не змінився | Не змінився |
2. Кількість суб’єктів господарювання на яких поширюватиметься дія акта | 589 | 448 |
3. Розмір коштів, що витрачаються суб’єктами господарювання, у зв’язку з виконанням вимог регуляторного акта.
1) Розмір коштів, що витрачаються суб’єктами середнього підприємництва на отримання аудиторського висновку (звіту незалежного аудитора), що надається аудиторською фірмою на виконання регуляторного акта.
2) Розмір коштів, що витрачаються суб’єктами малого підприємництва на отримання аудиторського висновку (звіту незалежного аудитора), що надається аудиторською фірмою на виконання регуляторного акта. |
1) Розмір коштів, що витрачалися суб’єктами середнього підприємництва на отримання аудиторського висновку (звіту незалежного аудитора), що надається аудиторською фірмою на виконання регуляторного акта складав 900900 гривень.
2) Розмір коштів, що витрачалися суб’єктами малого підприємництва на отримання аудиторського висновку (звіту незалежного аудитора), що надається аудиторською фірмою на виконання регуляторного акта складав 2809800 гривень. |
1) Розмір коштів, що витрачається суб’єктами середнього підприємництва на отримання аудиторського висновку (звіту незалежного аудитора), що надається аудиторською фірмою на виконання регуляторного акта складає 900900 гривень.
2) Розмір коштів, що витрачається суб’єктами малого підприємництва на отримання аудиторського висновку (звіту незалежного аудитора), що надається аудиторською фірмою на виконання регуляторного акта складає 1921500 гривень. |
4. Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта | Середній | Середній |
5. Кількість справ, порушених НКЦПФР, щодо встановлення факту правопорушення на фондовому ринку. | 215 | 116 |
6. Кількість анульованих ліцензій за фактом правопорушення на ринку цінних паперів. | 25 | 8 |
7. Кількість прийнятих Комісією рішень про відмову у видачі ліцензії на провадження окремих видів професійної діяльності на фондовому.
|
4 | 0 |
За час від прийняття даного регуляторного акта до Комісії неодноразово надходити листи з зауваженнями та пропозиціями від учасників фондового ринку щодо нормативного врегулювання деяких норм регуляторного акра. Наразі Комісією здійснюється робота щодо розробки проекту регуляторного акта, у якому, зокрема, будуть враховані зазначені зауваження та пропозиції. У зв’язку з зазначеним, даний регуляторний акт має недостатній рівень досягнення визначених цілей, окремі його положення реалізувалися неефективно.
Зв'язатися з нами