- твоя інвестиція в перемогу та майбутнє України

Звіт про базове відстеження результативності рішення НКЦПФР від 26.09.2017 № 713

Основна інформація

Назва звіту:
Звіт про базове відстеження результативності рішення НКЦПФР від 26.09.2017 № 713
Виконавець заходів з відстеження:
Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку
Тип відстеження:
Базове
Стан заходу:
Виконано
Строк виконання заходів з відстеження (начало):
05.02.2018
Строк виконання заходів з відстеження (кінець):
15.02.2018
Цілі прийняття акта:

Цілями прийняття регуляторного акта було внесення змін до Ліцензійних умов провадження професійної діяльності на фондовому ринку (ринку цінних паперів) – діяльності з управління активами інституційних інвесторів (діяльності з управління активами) (далі – Ліцензійні умови), а саме:

удосконалення вимог до фінансового стану заявників – претендентів на отримання ліцензії на провадження діяльності з управління активами інституційних інвесторів, у тому числі запровадження чітких критеріїв оцінювання фінансового стану таких заявників;

підвищення вимог до керівників ліцензіатів в частині ділової репутації, а також стажу роботи на фондовому ринку, додана вимога досвіду роботи на керівних посадах;

запровадження обов’язку відповідності фінансової звітності ліцензіата вимогам Міжнародних стандартів фінансової звітності;

доповнення нормою щодо обов’язкового перебування аудиторської фірми на період проведення перевірки річної фінансової звітності ліцензіата, в реєстрі аудиторських фірм, які можуть проводити аудиторські перевірки професійних учасників ринку цінних паперів, що ведеться Комісією;

встановлення вимог до наявності власних коштів у достатньому обсязі для забезпечення сталої діяльності професійного учасника та його платоспроможності з моменту отримання ним ліцензії;

запровадження вимог щодо бездоганності ділової репутації заявника та визначення ознак, які свідчать про відсутність у заявника бездоганної ділової репутації;

запровадження вимог щодо прозорості ланцюга структури власності заявника (ліцензіата).

Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних:

Відстеження результативності регуляторного акта здійснювалося шляхом аналізу офіційної статистичної інформації щодо кількості професійних учасників фондового ринку (ринку цінних паперів), які здійснюють діяльність з управління активами інституційних інвесторів, на яких поширюватиметься дія акта.

Рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень акта є середній, оскільки регуляторний акт розміщується на офіційному веб-сайті Комісії – http://www.nssmc.gov.ua.

Значення інших показників результативності були отримані методом обробки зведених даних щодо кількості скарг та пропозицій від професійних учасників фондового ринку – компаній з управління активами.

Кількісні та якісні значення показників результативності акта:

1) Досягнення цілей прийняття акта – цілі прийняття регуляторного акта було досягнуто, а саме у Ліцензійних умовах:

удосконалено вимоги до фінансового стану заявників – претендентів на отримання ліцензії на провадження діяльності з управління активами інституційних інвесторів, у тому числі запровадження чітких критеріїв оцінювання фінансового стану таких заявників;

підвищено вимоги до керівників ліцензіатів в частині ділової репутації, стажу роботи на фондовому ринку, доповнено вимогою досвіду роботи на керівних посадах;

запроваджено обов’язок відповідності фінансової звітності ліцензіата вимогам Міжнародних стандартів фінансової звітності;

доповнено нормою щодо обов’язкового перебування аудиторської фірми на період проведення перевірки річної фінансової звітності ліцензіата, в реєстрі аудиторських фірм, які можуть проводити аудиторські перевірки професійних учасників ринку цінних паперів, що ведеться Комісією;

встановлено вимоги до наявності власних коштів у достатньому обсязі для забезпечення сталої діяльності професійного учасника та його платоспроможності з моменту отримання ним ліцензії;

запроваджено вимоги щодо бездоганності ділової репутації заявника та визначення ознак, які свідчать про відсутність у заявника бездоганної ділової репутації;

запровадження вимог щодо прозорості ланцюга структури власності заявника (ліцензіата).

2) Розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов’язаних з дією акта – не змінився, оскільки актом не передбачено установлення будь-якої плати до відповідних бюджетів та фондів.

3) Кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта – дія акту поширюється на компанії з управління активами, які здійснюють діяльність з управління активами інституційних інвесторів згідно ліцензії, виданої Комісією. Станом на 22.01.2018 в Україні здійснюють діяльність 297 компаній з управління активами.

4) Розмір коштів і час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог регуляторного акта – виконання вимог даного регуляторного акту не призведе до додаткових витрат коштів та часу для суб’єктів господарювання.

5) Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта – середній. Даний проект регуляторного акта, з метою громадського обговорення було оприлюднено на офіційному веб-сайті Комісії.

Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:

Цілі державного регулювання досягнуто повністю.

 

Рік:
2018
Квартал:
I квартал
Форма звернення

Введіть адресу

Введіть назву організації

Введіть ПІБ

Введіть посаду

Фізична особа
Заява (клопотання)

Введіть email

Повідомити про корупцію

Введіть повідомлення

Зв'язатися з нами