is your investment to the Victory and future of Ukraine

Basic Information

The subject of the service:
Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку
Location:
(UKR) 01010, м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8, корп. 30
Work mode:

(UKR) Понеділок – четвер з 9:00 до 18:00 п’ятниця з 9:00 до 16:45 обідня перерва з 13:00 до 13:45  

phone:
(UKR) (044) 280-85-95
Офіційний канал зв'язку:
Website:
http://www.nssmc.gov.ua/
Fee, uah:
(UKR) 7000 грн. Оплата здійснюється за кодом бюджетної класифікації 22010900
Presentation method (briefly):
Пошта, Особисто
Term of service:
1 місяць
Term of service (note):

(UKR) 30 календарних днів з дати подання заяви та необхідних документів до НКЦПФР.

Appearance:

(UKR)

Документи, необхідні для надання адміністративної послуги, надсилаються поштою на адресу НКЦПФР: 01010, м. Київ,
вул. Князів Острозьких, 8, корпус 30 або подаються до скриньки НКЦПФР.

Service Result:

(UKR) Розпорядження НКЦПФР про скасування реєстрації випуску цінних паперів ІСІ.

The way to get a result:

(UKR) Розпорядження НКЦПФР про скасування реєстрації випуску цінних паперів ІСІ надсилається в електронній формі на електронну адресу заявника.

Grounds for refusal:

(UKR) 1) невідповідність поданих документів вимогам законодавства з питань діяльності ІСІ; 2) порушення умов та/або порядку розрахунків з учасниками Фонду, передбачених законодавством; 3) невідповідність інформації, що міститься в поданих документах, вимогам законодавства; 4) надання недостовірної інформації у документах.

Reasons to abandon the application without consideration:

(UKR)    

Information card:

The list of documents and requirements for them

(UKR)

  1. Для скасування реєстрації випуску (випусків) акцій корпоративного інвестиційного фонду (далі – Фонд), проспекту (проспектів) емісії акцій Фонду та анулювання свідоцтва (свідоцтв) про реєстрацію випуску (випусків) акцій Фонду у разі ліквідації Фонду ліквідаційна комісія подає до НКЦПФР такі документи:

1) заяву про скасування реєстрації випуску (випусків) акцій Фонду, проспекту (проспектів) емісії акцій Фонду та анулювання свідоцтва (свідоцтв) про реєстрацію випуску (випусків) акцій Фонду, підписану головою ліквідаційної комісії (додаток 3) до Положення 2606);

2) довідку, яка свідчить про персональне повідомлення учасників щодо порядку розрахунків з учасниками, засвідчену підписом голови ліквідаційної комісії (у разі приватного розміщення акцій Фонду);

3) оригінал (дублікат) свідоцтва (свідоцтв) про реєстрацію випуску (випусків) акцій Фонду;

4) оригінал(и) (дублікат(и)) проспекту (проспектів) емісії акцій Фонду, змін до нього (них) або оригінал інформації про випуск (випуски) акцій та змін до неї (у разі її реєстрації);

5) довідку, складену в довільній формі, засвідчену підписом голови ліквідаційної комісії, яка містить інформацію щодо втрати оригіналів, зазначених у підпунктах 3, 4 цього пункту (в разі їх втрати), із зазначенням посилання на конкретну вебсторінку вебсайту (URL-адресу), на якій розміщено таку інформацію;

6) копію(ї) документа(ів), що підтверджує(ють) згоду всіх учасників Фонду на здійснення розрахунків з такими учасниками до реалізації (розподілу) цінних паперів / погашення боргових цінних паперів, що входять до складу активів Фонду, та обліковуються за нульовою вартістю та щодо яких в системі депозитарного обліку встановлено відповідні обмеження на підставі судового рішення або рішення уповноваженого законом державного органу чи його посадової особи, або рішення Комісії, прийнятого на вимогу уповноваженого законом державного органу або його посадової особи, або у зв’язку з настанням термінів та строків погашення боргових цінних паперів, встановлених рішенням про емісію / проспектом цінних паперів, та невиконанням емітентом боргових цінних паперів своїх зобов’язань (невиплата доходу за цінними паперами, непогашення цінних паперів, у тому числі невиплата частини чи повної номінальної вартості цінних паперів) чи перебуванням емітента в процесі ліквідації, строк якої перевищує строк ліквідації Фонду (за наявності таких цінних паперів в активах Фонду);

7) копію звіту про фінансовий стан Фонду, складеного на кінець робочого дня, що передує дню початку здійснення розрахунків з учасниками Фонду, затвердженого на дату здійснення розрахунків з учасниками Фонду засвідчену підписом голови ліквідаційної комісії;

8) копію довідки про вартість чистих активів Фонду, складеної на кінець робочого дня, що передує дню початку здійснення розрахунків з учасниками Фонду, затвердженої на дату здійснення розрахунків з учасниками Фонду, засвідчену підписом голови ліквідаційної комісії Фонду;

9) звіт про результати ліквідації Фонду, підписаний усіма членами ліквідаційної комісії (додаток 1) з доданням інформаційної довідки, передбаченої підпунктом 12 пункту 5 розділу ІІ цього Положення;

10) документи, що підтверджують депонування коштів на користь власників акцій Фонду (у разі його здійснення);

11) копію Договору, укладеного між ліквідаційною комісією та всіма учасниками Фонду, засвідчену підписом голови наглядової ради. Подається в разі здійснення розрахунків іншими, ніж кошти, активами Фонду;

12) копію протоколу загальних зборів учасників Фонду, або протоколу засідання наглядової ради, або рішення одноосібного учасника Фонду щодо змін у складі ліквідаційної комісії (за наявності таких змін), або копію протоколу засідання ліквідаційної комісії (у разі відсутності учасників Фонду);

13) довідку про стан рахунку в цінних паперах Фонду в Центральному депозитарії станом на дату складання звіту про результати ліквідації Фонду, видану Центральним депозитарієм;

14) довідку банку, в якому відкрито поточний рахунок Фонду, про залишок коштів на рахунку станом на дату складання звіту про результати ліквідації Фонду;

15) довідку про склад та розмір витрат ліквідаційної комісії та інших витрат, що будуть понесені в процесі ліквідації Фонду, складену в довільній формі, станом на дату складання звіту про результати ліквідації Фонду.

  1. Для скасування реєстрації випуску (випусків) інвестиційних сертифікатів пайового інвестиційного фонду (далі – Фонд), проспекту (проспектів) емісії інвестиційних сертифікатів Фонду та анулювання свідоцтва (свідоцтв) про реєстрацію випуску (випусків) інвестиційних сертифікатів Фонду у разі ліквідації Фонду ліквідаційна комісія або уповноважений орган КУА подає за кожним Фондом окремо такі документи:

1) заяву про скасування реєстрації випуску (випусків) інвестиційних сертифікатів Фонду, проспекту (проспектів) емісії інвестиційних сертифікатів Фонду та анулювання свідоцтва (свідоцтв) про реєстрацію випуску (випусків) інвестиційних сертифікатів Фонду, підписану головою ліквідаційної комісії або уповноваженою особою КУА (додаток 2 до Положення 2605);

2) довідку, яка свідчить про персональне повідомлення учасників про порядок розрахунків з учасниками, засвідчену підписом голови ліквідаційної комісії (у разі приватного розміщення інвестиційних сертифікатів Фонду);

3) довідку КУА щодо переліку учасників Фонду станом на дату прийняття рішення про ліквідацію Фонду із зазначенням частки інвестиційних сертифікатів, які належать кожному учаснику Фонду, від їх загальної кількості, що перебуває в обігу, засвідчену підписом уповноваженої особи КУА (подається у разі дострокової ліквідації Фонду або здійснення розрахунків іншими, ніж кошти, активами Фонду);

4) оригінал (дублікат) свідоцтва (свідоцтв) про реєстрацію випуску (випусків) інвестиційних сертифікатів Фонду;

5) оригінал(и) (дублікат(и)) проспекту (проспектів) емісії інвестиційних сертифікатів Фонду та змін до нього (них);

6) довідку, складену в довільній формі, засвідчену підписом голови ліквідаційної комісії, яка містить інформацію щодо втрати оригіналів, зазначених у підпунктах 4, 5 цього пункту (в разі їх втрати), із зазначенням посилання на конкретну вебсторінку вебсайту (URL-адресу), на якій розміщено таку інформацію;

7) копію(ї) документа(ів), що підтверджує(ють) згоду всіх учасників Фонду на здійснення розрахунків з такими учасниками до реалізації (розподілу) цінних паперів / погашення боргових цінних паперів, що входять до складу активів Фонду, та обліковуються за нульовою вартістю та щодо яких в системі депозитарного обліку встановлено відповідні обмеження на підставі судового рішення або рішення уповноваженого законом державного органу чи його посадової особи, або рішення Комісії, прийнятого на вимогу уповноваженого законом державного органу або його посадової особи, або у зв’язку з настанням термінів та строків погашення боргових цінних паперів, встановлених рішенням про емісію / проспектом цінних паперів, та невиконанням емітентом боргових цінних паперів своїх зобов’язань (невиплата доходу за цінними паперами, непогашення цінних паперів, у тому числі невиплата частини чи повної номінальної вартості цінних паперів) чи перебуванням емітента в процесі ліквідації, строк якої перевищує строк ліквідації Фонду (за наявності таких цінних паперів в активах Фонду);

8) копію звіту про фінансовий стан Фонду, складеного станом на кінець робочого дня, що передує дню початку здійснення розрахунків з учасниками Фонду, затвердженого на дату здійснення розрахунків з учасниками Фонду засвідчену підписом голови ліквідаційної комісії;

9) копію довідки про вартість чистих активів Фонду, складеної станом на кінець робочого дня, що передує дню початку здійснення розрахунків з учасниками Фонду, затвердженої на дату здійснення розрахунків з учасниками Фонду, засвідчену підписом голови ліквідаційної комісії Фонду;

10) звіт про результати ліквідації Фонду, підписаний усіма членами ліквідаційної комісії (додаток 1), з доданням інформаційної довідки, передбаченої підпунктом 10 пункту 5 розділу ІІ цього Положення;

11) документи, що підтверджують депонування коштів на користь власників інвестиційних сертифікатів Фонду (у разі його здійснення);

12) копію Договору, укладеного між ліквідаційною комісією та всіма учасниками Фонду, засвідчену підписом голови ліквідаційної комісії (подається в разі здійснення розрахунків іншими, ніж кошти, активами Фонду);

13) копію протоколу або іншого документа, який містить рішення уповноваженого органу КУА щодо змін у складі ліквідаційної комісії (за наявності таких змін), засвідчену підписом уповноваженої особи КУА;

14) довідку про стан рахунку в цінних паперах Фонду в Центральному депозитарії станом на дату складання звіту про результати ліквідації Фонду, видану Центральним депозитарієм;

15) довідку банку, в якому відкрито поточний рахунок Фонду, про залишок коштів на рахунку станом на дату складання звіту про результати ліквідації Фонду;

16) довідку про склад та розмір витрат ліквідаційної комісії та інших витрат, що будуть понесені в процесі ліквідації Фонду, складену в довільній формі, станом на дату складання звіту про результати ліквідації Фонду.

  1. Для скасування реєстрації випуску інвестиційних сертифікатів Фонду, проспекту емісії інвестиційних сертифікатів Фонду та анулювання свідоцтва про реєстрацію випуску інвестиційних сертифікатів Фонду, у разі якщо після реєстрації випуску та проспекту емісії інвестиційних сертифікатів Фонду жоден з інвестиційних сертифікатів не розміщено, ліквідаційна комісія подає такі документи:

1) заяву про скасування реєстрації випуску (випусків) інвестиційних сертифікатів Фонду, проспекту (проспектів) емісії інвестиційних сертифікатів Фонду та анулювання свідоцтва (свідоцтв) про реєстрацію випуску (випусків) інвестиційних сертифікатів Фонду, підписану головою ліквідаційної комісії (додаток 2 до Положення 2605);

2) довідку Центрального депозитарію про те, що розміщення інвестиційних сертифікатів Фонду не здійснювалось;

3) оригінал (дублікат) свідоцтва (свідоцтв) про реєстрацію випуску (випусків) інвестиційних сертифікатів Фонду;

4) оригінал(и) (дублікат(и)) проспекту (проспектів) емісії інвестиційних сертифікатів Фонду та змін до нього (них);

5) довідку, складену в довільній формі, засвідчену підписом голови ліквідаційної комісії, яка містить інформацію щодо втрати оригіналів, зазначених у підпунктах 3, 4 цього пункту (в разі їх втрати), із зазначенням посилання на конкретну вебсторінку вебсайту (URL-адресу), на якій розміщено таку інформацію;

6) копію протоколу або іншого документа, який містить рішення уповноваженого органу КУА щодо змін у складі ліквідаційної комісії (за наявності таких змін), засвідчену підписом уповноваженої особи та печаткою КУА;

7) довідку про стан рахунку в цінних паперах Фонду в Центральному депозитарії станом на дату складання звіту про результати ліквідації Фонду, видану Центральним депозитарієм;

8) довідку банку, в якому КУА відкрито поточний рахунок Фонду, про залишок коштів на рахунку станом на дату складання звіту про результати ліквідації Фонду.

 

  1. Для скасування реєстрації випуску (випусків) інвестиційних сертифікатів інвестиційного фонду (інвестиційної компанії), у разі ліквідації інвестиційного фонду (взаємного фонду або всіх взаємних фондів інвестиційної компанії (за кожним фондом окремо)), ліквідаційна комісія (інвестиційна компанія) подає такі документи:

а) заяву про скасування реєстрації випуску (випусків) інвестиційних сертифікатів, підписану головою ліквідаційної комісії і засвідчену печаткою інвестиційного фонду (згідно з додатком 1 до Положення 229);

б) протокол рішення вищого органу товариства (заявника) про ліквідацію товариства (філії – взаємного фонду, усіх взаємних фондів), засвідчений підписом уповноваженої посадової особи товариства (заявника) та печаткою товариства (заявника).

     Для закритого інвестиційного фонду (закритого взаємного фонду інвестиційної компанії), що ліквідується за рішенням господарського суду, – копію рішення господарського суду, пронумеровану, прошиту та засвідчену підписом уповноваженої посадової особи товариства (заявника) та печаткою товариства (заявника);

в) копії публікацій, передбачених порядком проведення розрахунків з учасниками інвестиційних фондів та інвестиційних компаній у разі їх ліквідації, затвердженим Фондом державного майна України відповідно до п. 4 Указу Президента України “Про заходи щодо забезпечення захисту прав учасників інвестиційних фондів та інвестиційних компаній” від 07.08.99 N 968; 

г) оригінал (оригінали) свідоцтва про реєстрацію випуску (випусків) інвестиційних сертифікатів;

ґ) баланс (звіт про фінансовий стан) фонду, звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), складені станом на останню звітну дату перед прийняттям рішення про ліквідацію, разом з аудиторським звітом щодо такої фінансової звітності або звіт щодо огляду проміжної фінансової інформації відповідно до міжнародних стандартів аудиту;

д) засвідчені підписом уповноваженої посадової особи та печаткою інвестиційного фонду (інвестиційної компанії), а також підписом уповноваженої посадової особи та печаткою Центрального депозитарію довідки про вартість чистих активів фонду та про фінансові вкладення фонду станом на останню звітну дату перед прийняттям рішення про ліквідацію, складені відповідно до Положення про порядок оцінки вартості чистих активів інвестиційних фондів і взаємних фондів інвестиційних компаній, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 18 березня 2002 року №104, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24 квітня 2002 року за №392/6680;

е) засвідчені підписом голови ліквідаційної комісії та печаткою товариства (заявника) копії ліквідаційного балансу (звіту про фінансовий стан) та довідки про ліквідаційну вартість чистих активів фонду, складені на дату, наступну за датою здійснення останнього платежу на користь кредиторів (крім засновників та учасників – для інвестиційного фонду; учасників – для взаємного фонду інвестиційної компанії);

є) звіт ліквідаційної комісії про здійснені розрахунки з кредиторами та учасниками фонду, засвідчений підписами всіх членів ліквідаційної комісії та печаткою товариства (заявника), а також підписом уповноваженої посадової особи та печаткою Центрального депозитарію згідно з додатком 2 до Положення 229;

ж) документи, що підтверджують депонування до уповноваженого банку або депозиту нотаріальної контори за місцем державної реєстрації товариства (заявника) грошових коштів, що залишились унаслідок непред’явлення учасниками до викупу інвестиційних сертифікатів фонду в межах установленого терміну викупу інвестиційних сертифікатів (у разі ліквідації інвестиційного фонду або інвестиційної компанії), або документи, що підтверджують узяття інвестиційною компанією на свій баланс зобов’язань щодо розрахунків з учасниками взаємного фонду, які не пред’явили до викупу належні їм інвестиційні сертифікати в межах установленого терміну.

Документи подаються до НКЦПФР із супровідним листом та описом (переліком) документів із зазначенням щодо кожного документу кількості аркушів, виду інформації (конфіденційна/неконфіденційна).

Документи, що містять два і більше аркуші, повинні бути прошиті, пронумеровані та скріплені підписом уповноваженої особи.

Форма звернення

Введіть адресу

Введіть назву організації

Введіть ПІБ

Введіть посаду

Фізична особа
Заява (клопотання)

Введіть email

Повідомити про корупцію

Введіть повідомлення

Зв'язатися з нами