is your investment to the Victory and future of Ukraine

Basic Information

The subject of the service:
Департамент ліцензування та регулювання в сфері спільного інвестування, недержавного пенсійного забезпечення та управління ФОН та ФФБ
Location:
01010, м. Київ, вул. Московська, 8, корп. 30
Work mode:

(UKR)

Понеділок – четвер з 9:00 до 18:00;

п’ятниця з 9:00 до 16:45;

обідня перерва з 13:00 до 13:45 

 

phone:
044 254-56-20
Website:
http://www.nssmc.gov.ua/
Fee, uah:
(UKR) 7000 грн. Оплата здійснюється за кодом бюджетної класифікації 22012500
Presentation method (briefly):
Пошта, Особисто
Term of service:
1 місяць
Term of service (note):

(UKR)

Рішення приймається у строк 30 днів з дати одержання НКЦПФР заяви та документів. У разі наявності у НКЦПФР зауважень до змісту поданих документів вона має право протягом 30 днів з дати прийняття заяви та документів на погодження змін до Правил ОПУ повернути заявнику документи, подані до НКЦПФР, з повідомленням про необхідність урахування таких зауважень.

Appearance:

(UKR) Документи, необхідні для надання адміністративної послуги, надсилаються поштою (надаються) до центрального апарату НКЦПФР. Надавач інформаційних послуг зобов’язаний подавати до НКЦПФР на погодження змін до внутрішніх правил та/або відповідних засобів протягом двадцяти робочих днів з дати їх затвердження відповідним органом надавача інформаційних послуг

Service Result:

(UKR) 1) погодження змін до внутрішніх правил та/або відповідних засобів; 2) відмова в погодженні змін до внутрішніх правил та/або відповідних засобів 3) Залишення заяви без розгляду

The way to get a result:

(UKR)

Про прийняте рішення щодо погодження або відмову в погодженні змін до внутрішніх правил та/або відповідних засобів Комісія повідомляє надавача інформаційних послуг протягом п’яти робочих днів з дати прийняття відповідного рішення.

 

Grounds for refusal:

(UKR) Невідповідність засобів, які забезпечують провадження діяльності з надання певної(их) інформаційної(их) послуги (послуг) на фондовому ринку, вимогам закону та цього Положення Наявність у документах неповної, та/або взаємовиключної, та/або неузгодженої, та/або недостовірної інформації Невідповідність документів, поданих на погодження, вимогам законодавства, у тому числі нормативно-правовим актам Комісії

Information card:

The list of documents and requirements for them

(UKR) Для погодження змін до внутрішніх правил та/або відповідних засобів надавач інформаційних послуг зобов’язаний подавати до Комісії такі документи: 1) заяву про погодження змін до: внутрішніх правил та/або відповідних засобів, які забезпечують оприлюднення регульованої інформації від імені учасників фондового ринку, та/або внутрішніх правил та/або відповідних засобів, які забезпечують збирання всієї оприлюдненої відповідно до статті 27-7 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» регульованої інформації, її консолідацію в безперервний оновлюваний електронний потік інформації та забезпечення оприлюднення такої інформації в режимі, максимально технічно наближеному до реального часу, та її доступність для всіх юридичних і фізичних осіб на безоплатній основі не пізніше ніж через 15 хвилин після її оприлюднення, та/або внутрішніх правил та/або відповідних засобів, які забезпечують подання звітності та/або адміністративних даних до Комісії; 2) обґрунтування причин унесення змін до внутрішніх правил та/або відповідних засобів; 3) внутрішні правила та/або інформацію про відповідні засоби, які забезпечують: оприлюднення регульованої інформації від імені учасників фондового ринку та/або збирання всієї оприлюдненої відповідно до статті 27-7 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» регульованої інформації, її консолідацію, оприлюднення та доступність для всіх юридичних і фізичних осіб відповідно до вимог законодавства та/або подання звітності та/або адміністративних даних до Комісії та/або засоби захисту інформації. Зазначені у цьому підпункті документи подаються у новій редакції з урахуванням внесених змін, затверджені відповідним органом заявника, що подають у двох примірниках, сторінки яких прошиті та пронумеровані. Крім паперової форми, подають електронні копії внутрішніх правил у новій редакції з урахуванням внесених змін; 4) порівняльну таблицю старої та нової редакцій внутрішніх правил та/або інформації про відповідні засоби, сторінки якої прошито та пронумеровано. Окрім паперової форми порівняльної таблиці, подається також її електронна форма.

Форма звернення

Введіть адресу

Введіть назву організації

Введіть ПІБ

Введіть посаду

Фізична особа
Заява (клопотання)

Введіть email

Повідомити про корупцію

Введіть повідомлення

Зв'язатися з нами