- твоя інвестиція в перемогу та майбутнє України

Основна інформація

Суб'єкт надання послуги:
Департамент ліцензування та регулювання в сфері спільного інвестування, недержавного пенсійного забезпечення та управління ФОН та ФФБ
Місцезнаходження:
01010, м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8, корп. 30
Режим роботи:

Понеділок – четвер з 9:00 до 18:00; п’ятниця з 9:00 до 16:45; обідня перерва з 13:00 до 13:45

Телефон:
(044) 254-55-58
Веб-сайт:
http://www.nssmc.gov.ua/; https://services.nssmc.gov.ua
Плата, грн:
14 000 грн. Оплата здійснюється за кодом бюджетної класифікації 22012500
Спосіб подання (коротко):
Онлайн
Термін надання послуги:
1 місяць
Термін надання (коментарі):

За наслідками розгляду подання НКЦПФР протягом тридцяти календарних днів з дати реєстрації відповідного подання приймає одне з таких рішень: про погодження кандидатури члена ради НПФ; про відмову в погодженні кандидатури члена ради НПФ.

Спосіб подання:

Подання до НКЦПФР уповноваженою особою засновника (засновників) НПФ та відправлення НКЦПФР уповноваженій особі засновника (засновників) НПФ документів, передбачених Порядком 632, здійснюється в електронній формі з урахуванням вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг офіційним каналом зв’язку засобами, визначеними окремим документом нормативно-технічного характеру, інформація про які оприлюднена на офіційному вебсайті НКЦПФР, відповідно до вимог цього документа. У пакеті документів, подання яких до НКЦПФР передбачено Порядком 632, кожний документ, створений в електронній формі або створений як електронна копія паперового документа (сканкопія), має бути окремим файлом у форматі Portable Document Format / A (формат специфікації PDF 1.4 ISO 19005-1:2005) або Rich Text Format – RTF, або Word (.doc) чи Word (.docx) вид якого обирається заявником самостійно, із застосуванням електронного підпису уповноваженої особи засновника (засновників) НПФ, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, на кожному окремому електронному документі.

Результат надання послуги:

Погодження кандидатур осіб, делегованих до ради недержавного пенсійного фонду.

Способ отримання результату:

Повідомлення про прийняте рішення про погодження/відмову у погодженні кандидатури члена (кандидатур членів) ради НПФ протягом трьох робочих днів з дати його прийняття (з доданням відповідного рішення) надсилається уповноваженій особі засновників (засновника) НПФ офіційним каналом зв’язку в електронній формі із застосуванням кваліфікованого електронного підпису керівника структурного підрозділу НКЦПФР, що здійснює розгляд заяви про погодження кандидатур осіб, делегованих до ради НПФ, та відповідних документів).

Підстави для відмови:

Підставою для відмови НКЦПФР в погодженні кандидатури члена ради недержавного пенсійного фонду (далі – НПФ) є: – документи, що подаються для погодження кандидатури члена ради НПФ відповідно до пункту 10 цього Порядку погодження кандидатур до складу ради недержавного пенсійного фонду, затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 12.08.2021 № 632, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.10.2021 за № 1308/36930 (далі – Порядок), оформлені з порушенням вимог законодавства, у тому числі цього Порядку; – невідповідність особи, кандидатура якої делегована до складу ради НПФ, вимогам, передбаченим для членів ради НПФ Законом України «Про недержавне пенсійне забезпечення» (далі – Закон) та цим Порядком.

Інформаційна картка:

Перелік документів та вимоги до них

Для погодження кандидатури члена (кандидатур членів) ради НПФ у разі утворення ради НПФ, зміни у її складі (обрання нового (нових) члена (членів) ради НПФ) або переобрання члена (членів) ради НПФ на наступний строк до або після закінчення строку його (їх) повноважень уповноважена особа засновників (засновника) НПФ подає до НКЦПФР такі документи: 1) заява про погодження кандидатур осіб, делегованих до ради НПФ (додаток 2 до Порядку 632); 2) копію протоколу зборів засновників (рішення уповноваженого органу одноосібного засновника – юридичної особи (одноосібного засновника – фізичної особи)) НПФ, оформленого відповідно до пункту 9 Порядку 632; 3) документи щодо кожного члена ради НПФ: анкету члена ради НПФ (додаток 3 до Порядку 632); копії сторінок паспорта або документа, що його замінює у формі книжечки, які посвідчують особу і підтверджують громадянство, та містять інформацію щодо прізвища, власне ім’я, по батькові (у разі наявності), серію (у разі наявності) і номер паспорта (документа, що його замінює), дату видачі та найменування органу, що його видав, або копії лицьового та зворотного боків паспорта у формі пластикової картки типу ID-1, або копії e-паспорта, засвідчені підписом фізичної особи; копії першої сторінки та сторінок трудової книжки з інформацією про трудову діяльність за останні сім років, засвідчені підписом керівника юридичної особи, де працює член ради НПФ, або витяг із трудової книжки про трудову діяльність за останні сім років, засвідчений у встановленому законодавством порядку, або дані з реєстру застрахованих осіб про трудову діяльність особи (електронної трудової книжки), або засвідчені в установленому законодавством порядку копії інших документів, які підтверджують інформацію про трудову діяльність та досвід роботи за останні сім років. До таких документів відносяться, зокрема, рішення зборів засновників (одноосібного засновника) про затвердження представника членом ради іншого НПФ або рішення уповноваженого державного органу про погодження кандидатури до складу ради НПФ, якщо досвід роботи кандидата полягає у виконанні функцій члена ради НПФ; договір доручення з адміністратором НПФ про надання агентських послуг та витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що підтверджує статус кандидатури члена ради НПФ як фізичної особи – підприємця з надання послуг у сфері недержавного пенсійного забезпечення, тощо. Зазначені документи повинні містити інформацію про діяльність члена ради НПФ щодо необхідного досвіду роботи, зазначеного у пункті 25 Порядку 632; копію документа (документів) про вищу освіту (за наявністю); копію сертифікату (сертифікатів) або інших документів, що підтверджують оцінку кваліфікації (за наявністю); 4) інформацію про рівень управлінської компетенції ради НПФ (додаток 4 до Порядку 632); 5) платіжний документ, що підтверджує внесення засновником(ами) плати за погодження кандидатур осіб, делегованих до ради НПФ. Документи, визначені у підпункті 3 цього пункту, подаються для погодження кандидатури члена (кандидатур членів) ради НПФ, який (які) вперше подається (подаються) на погодження, а також щодо того (тих) члена (членів) ради НПФ, який (які) повторно подається (подаються) для погодження до або після закінчення строку його (їх) повноважень, якщо такі документи при його (їх) погодженні не надавались, або в документах, що надавались до НКЦПФР раніше для погодження відповідно до цього пункту відбулись зміни (з урахуванням вимог пункту 26 Порядку 632). Інформація про рівень управлінської компетенції ради НПФ (додаток 4 до Порядку 632) надається щодо всіх членів ради НПФ незалежно від кількості членів ради НПФ, кандидатури яких подаються на погодження до НКЦПФР. Документи подаються до НКЦПФР за описом (переліком) документів. В описі (переліку) документів зазначається, який документ, що додається до відповідного повідомлення або заяви, містить конфіденційну інформацію (в разі наявності такого документа) та кількість аркушів кожного із поданих документів. Заява про погодження кандидатур осіб, делегованих до ради НПФ, або повідомлення про зміни у складі ради НПФ складається в електронній формі із застосуванням електронного підпису уповноваженої особи засновника (засновників) НПФ, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.

Форма звернення

Введіть адресу

Введіть назву організації

Введіть ПІБ

Введіть посаду

Фізична особа
Заява (клопотання)

Введіть email

Повідомити про корупцію

Введіть повідомлення

Зв'язатися з нами