- твоя інвестиція в перемогу та майбутнє України

08.08.2025

Після старту виплат, з 4 по 8 серпня, до Комісії надійшло близько 90 звернень від клієнтів — на гарячу лінію та електронну пошту.

Ще до запуску процесу команда НКЦПФР неодноразово комунікувала з клієнтами, пояснюючи покроковий алгоритм дій і готуючи всю необхідну інформацію. Тому це свідчить, що більшість людей впевнено орієнтуються в процедурі, а система повернення активів працює зрозуміло.

Найчастіші питання, з якими звертаються клієнти: як перевірити наявність у переліку отримувачів, що робити, якщо в депозитарній установі ще немає інформації, як правильно накласти КЕП, скільки часу триває розгляд документів.

Усі звернення були оперативно опрацьовані — кожен клієнт отримав детальну та фахову відповідь.

Нагадуємо: ми підготували інфографіку з покроковою інструкцією та відповідями на найпоширеніші запитання. Її можна знайти за посиланням у наших офіційних каналах.

Комісія залишається на зв’язку з кожним клієнтом. Усі актуальні контакти — в інфографіці.

Форма звернення

Введіть адресу

Введіть назву організації

Введіть ПІБ

Введіть посаду

Фізична особа
Заява (клопотання)

Введіть email

Повідомити про корупцію

Введіть повідомлення

Зв'язатися з нами