Після старту виплат, з 4 по 8 серпня, до Комісії надійшло близько 90 звернень від клієнтів — на гарячу лінію та електронну пошту.
Ще до запуску процесу команда НКЦПФР неодноразово комунікувала з клієнтами, пояснюючи покроковий алгоритм дій і готуючи всю необхідну інформацію. Тому це свідчить, що більшість людей впевнено орієнтуються в процедурі, а система повернення активів працює зрозуміло.
Найчастіші питання, з якими звертаються клієнти: як перевірити наявність у переліку отримувачів, що робити, якщо в депозитарній установі ще немає інформації, як правильно накласти КЕП, скільки часу триває розгляд документів.
Усі звернення були оперативно опрацьовані — кожен клієнт отримав детальну та фахову відповідь.
Нагадуємо: ми підготували інфографіку з покроковою інструкцією та відповідями на найпоширеніші запитання. Її можна знайти за посиланням у наших офіційних каналах.
Комісія залишається на зв’язку з кожним клієнтом. Усі актуальні контакти — в інфографіці.
Зв'язатися з нами