Понеділок – четвер з 9:00 до 18:00; п’ятниця з 9:00 до 16:45; обідня перерва з 13:00 до 13:45
Про відсутність підстав для заборони розповсюдження реклами послуг з НПЗ НКЦПФР повідомляє рекламодавця офіційним каналом зв’язку протягом п’яти робочих днів з дати отримання заяви та документів (з урахуванням продовження строку розгляду заяви та документів на строк залишення заяви без руху) із застосуванням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа службовця НКЦПФР, який наділений відповідними повноваженнями.
Подання до НКЦПФР рекламодавцем та відправлення НКЦПФР рекламодавцю документів, передбачених Положенням, здійснюється в електронній формі з урахуванням вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг офіційним каналом зв’язку засобами, визначеними окремим документом нормативно-технічного характеру, інформація про які оприлюднена на офіційному вебсайті НКЦПФР, відповідно до вимог цього документа.
Погодження розповсюдження рекламних матеріалів щодо послуг з недержавного пенсійного забезпечення.
Про відсутність підстав для заборони розповсюдження реклами послуг з НПЗ НКЦПФР повідомляє рекламодавця офіційним каналом зв’язку протягом п’яти робочих днів з дати отримання заяви та документів (з урахуванням продовження строку розгляду заяви та документів на строк залишення заяви без руху) із застосуванням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа службовця НКЦПФР, який наділений відповідними повноваженнями.
Підставами для прийняття рішення про заборону розповсюдження рекламних матеріалів або про обов’язкове внесення змін до рекламних матеріалів є: – надання неповного переліку документів, визначених Положенням про рекламу, затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 22.01.2013 № 63 (у редакції рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 21.10.2021 № 980), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12.02.2013 за № 247/22779 (далі – Положення); – недостовірність даних у заяві, проекті реклами та/або інших поданих документах; – проєкт реклами є недобросовісною, прихованою рекламою або порівняння в проєкті реклами є неправомірними відповідно до вимог, визначених Законом України «Про рекламу»; – невідповідність проєкту реклами вимогам Закону України «Про рекламу», Закону України «Про недержавне пенсійне забезпечення», Положення.
Рекламодавці послуг з недержавного пенсійного забезпечення (далі – НПЗ) не пізніше ніж за 10 робочих днів до дня її розповсюдження надають до НКЦПФР такі документи:
заяву про подання рекламних матеріалів згідно з додатком до Положення (далі – заява);
проєкт реклами, затверджений керівником рекламодавця або іншою особою, яка відповідно до законодавства виконує його обов’язки;
Особи, які надають агентські послуги у сфері НПЗ відповідно до договору доручення про надання таких послуг, укладеного з адміністратором недержавного пенсійного фонду (далі – НПФ), та планують розповсюдити рекламу щодо осіб, інтереси яких вони представляють, додатково подають засвідчену ними копію відповідного договору доручення.
У разі якщо заява, документи підписані не керівником рекламодавця, а іншою особою, яка виконує його обов’язки, то рекламодавець повинен надати копію документа, який підтверджує повноваження цієї особи.
У разі використання в проєкті реклами інформації, яка містить економічні та інші аналітичні показники, то рекламодавець повинен надати документи, що містять обґрунтування такої інформації.
Рекламодавець має право, крім документів, передбачених Положенням, надавати інші документи, для підтвердження інформації, зазначеної у проекті реклами.
Заява та документи, що надаються рекламодавцем відповідно до Положення, мають бути викладені державною мовою та не містити виправлень та помилок.
Реклама, яка розповсюджується рекламодавцем реклами послуг з НПЗ, повинна містити відомості щодо ліцензії (якщо законодавством вимагається отримання відповідної ліцензії), виданої цій особі (номер ліцензії, дату видачі та термін її дії (за наявності) або номер та дату рішення відповідного органу, який здійснює державне регулювання ринків капіталу та організованих товарних ринків, про видачу ліцензії та найменування органу, який видав ліцензію) або реєстраційний номер НПФ за реєстром НПФ, якщо рекламодавцем є НПФ.
Подання до НКЦПФР рекламодавцем та відправлення НКЦПФР рекламодавцю документів, передбачених Положенням, здійснюється в електронній формі з урахуванням вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг офіційним каналом зв’язку засобами, визначеними окремим документом нормативно-технічного характеру, інформація про які оприлюднена на офіційному вебсайті НКЦПФР, відповідно до вимог цього документа.
У пакеті документів, подання яких передбачено Положенням до НКЦПФР, заява та кожний документ, створений в електронній формі або створений як електронна копія паперового документа (сканкопія), мають бути окремими файлами у форматі Portable Document Format / A (формат специфікації PDF 1.4 ISO 19005-1:2005) – PDF / A або Rich Text Format – RTF, або Word (.doc) чи Word (.docx) вид якого обирається заявником самостійно, із застосуванням електронного підпису керівника рекламодавця (іншої особи, яка відповідно до законодавства виконує його обов’язки) або голови ради НПФ (за дорученням голови ради особи з числа членів ради НПФ), що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, який повинен містити ідентифікаційні дані юридичної особи – рекламодавця, представником якої є така особа (повне або офіційне скорочене найменування та ідентифікаційний код за Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань юридичної особи), на кожному окремому електронному документі.
Якщо рекламодавці планують розмістити рекламу на телебаченні, радіо або в мережі Інтернет, до НКЦПФР подається сценарій рекламного відеоролика або аудіоролика в електронному вигляді у форматі AVI, MOV, MPEG, MPG, MP4, WMV, FLV, WMA, Audio CD, AMR, AAC, MP3, WAV або в іншому форматі із зазначенням інформації, необхідної для відтворення проєкту реклами в НКЦПФР.
Якщо реклама планується розповсюджуватись рекламодавцями у вигляді поліграфічних видань (буклети, пам’ятки, листівки, плакати тощо) чи засобів наглядної агітації (рекламні стенди, банери та рекламні щити, наклейки тощо), до НКЦПФР подається комп’ютерний макет в електронному вигляді у форматі JPEG, TIFF, BMP, GIF, PCX, PSD, AI, CDR, EPS, FLA, FH, SVG, SWF, WMF або в іншому форматі із зазначенням інформації, необхідної для відтворення проєкту реклами в НКЦПФР. У разі неможливості виготовлення комп’ютерного макета необхідно надати письмовий та графічний макети (текст, ілюстрації).
Зв'язатися з нами