- твоя інвестиція в перемогу та майбутнє України

Основна інформація

Суб'єкт надання послуги:
Департамент ліцензування та регулювання в сфері спільного інвестування, недержавного пенсійного забезпечення та управління ФОН та ФФБ
Місцезнаходження:
01010, м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8, корп. 30
Режим роботи:

Понеділок – четвер з 9:00 до 18:00; п’ятниця з 9:00 до 16:45; обідня перерва з 13:00 до 13:45

Телефон:
(044) 254-55-58
Веб-сайт:
http://www.nssmc.gov.ua/; https://services.nssmc.gov.ua
Плата, грн:
14 000 грн. Оплата здійснюється за кодом бюджетної класифікації 22012500
Спосіб подання (коротко):
Пошта, Особисто
Термін надання послуги:
1 місяць
Термін надання (коментарі):

За наслідками розгляду заяви про погодження статуту НПФ та поданих документів НКЦПФР протягом тридцяти календарних днів з дати їх одержання приймає одне з таких рішень: про погодження статуту НПФ; про відмову в погодженні статуту НПФ.

Спосіб подання:

Документи на погодження статуту НПФ подаються до НКЦПФР особисто (до скриньки, яка розташована на першому поверсі зазначеної будівлі) або надсилаються поштовим відправленням представником НПФ на адресу НКЦПФР: 01010, м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8, корпус 30.

Результат надання послуги:

Погодження статуту недержавного пенсійного фонду

Способ отримання результату:

Повідомлення про прийняте НКЦПФР рішення в електронній або паперовій (за необхідності) формі та копія такого рішення надсилаються на зазначену в заяві про погодження статуту (змін до статуту) НПФ адресу для листування не пізніше трьох робочих днів після прийняття відповідного рішення. У разі прийняття рішення про погодження статуту НПФ на примірниках статуту робиться напис (штамп) «Погоджено» із зазначенням реквізитів рішення НКЦПФР про погодження. Напис (штамп) скріплюється підписом особи, уповноваженої наказом Голови НКЦПФР на погодження статуту НПФ, та печаткою. Два примірники погодженого статуту НПФ повертаються особисто представнику НПФ. Для отримання документів представник НПФ пред’являє паспорт або інший документ, що посвідчує особу, та документ, що засвідчує його повноваження.

Підстави для відмови:

– невідповідність поданих документів вимогам законодавства та/або цього Положення про погодження статуту недержавного пенсійного фонду та реєстрацію пенсійних схем недержавного пенсійного фонду, затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 05.08.2021 № 607, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20.09.2021 за № 1232/36854; – невідповідність особи (осіб), яка (які) виступає (виступають) засновником (засновниками) НПФ, вимогам, передбаченим частиною одинадцятою статті 6 та статтею 8 Закону України «Про недержавне пенсійне забезпечення»; – виявлення в поданих документах недостовірних даних.

Інформаційна картка:

Перелік документів та вимоги до них

Для погодження статуту НПФ до НКЦПФР подається заява про погодження статуту (змін до статуту) НПФ (додаток 1 до Положення 607), до якої додаються такі документи:

1) копія протоколу зборів засновників НПФ або витяг з протоколу зборів засновників НПФ, засвідчена(ий) підписом голови зборів засновників (копія документа уповноваженого органу одноосібного засновника – юридичної особи або витяг з такого документа, засвідчена(ий) підписом його керівника або іншою особи, що має відповідні повноваження (рішення одноосібного засновника – фізичної особи, підписане цією особою)), що містить інформацію стосовно рішення про затвердження статуту НПФ;
2) статут НПФ (у трьох примірниках);
3) документи стосовно одноосібного засновника (кожного із засновників) НПФ згідно з переліком:
інформація про засновника НПФ (додаток 2 до Положення 607);
витяг із торговельного, банківського, судового реєстрів або інший офіційний документ, що підтверджує реєстрацію іноземної юридичної особи в державі, в якій зареєстровано її головний офіс, легалізований за місцем видачі (якщо засновником є юридична особа – нерезидент), який повинен містити інформацію щодо дати реєстрації юридичної особи, місцезнаходження, керівників, власників. Правильність перекладу такого документа повинна бути засвідчена у встановленому законодавством порядку;
копії сторінок паспорта або документа, що його замінює у формі книжечки, які посвідчують особу і підтверджують громадянство, та містять інформацію щодо прізвища, власне ім’я, по батькові (у разі наявності), серію (у разі наявності) і номер паспорта (документа, що його замінює), дату видачі та найменування органу, що його видав, або копії лицьового та зворотного боків паспорта у формі картки, засвідчені підписом фізичної особи (для засновника, який є фізичною особою);
інформація щодо коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким розміщений в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань чинний зареєстрований статут засновника (для засновника, який є юридичною особою – резидентом). Якщо в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань не розміщено зареєстрований статут засновника, то подається копія цього статуту, засвідчена підписом керівника засновника – юридичної особи або особи, що має відповідні повноваження;
засвідчена підписом керівника засновника – юридичної особи або іншої особи, що має відповідні повноваження, копія установчих документів засновника (для засновника, який є юридичною особою – нерезидентом);
засвідчена підписом керівника засновника – юридичної особи або іншої особи, що має відповідні повноваження, копія рішення уповноваженого органу засновника про участь у створенні НПФ (для засновника – юридичної особи);
відомості про фінансовий стан засновника – юридичної особи:
фінансова звітність, складена відповідно до застосованої концептуальної основи, консолідована фінансова звітність (у разі її складання відповідно до законодавства) за останній фінансовий рік (з доданням аудиторського звіту або копії аудиторського звіту, завіреного відповідно до законодавства);
проміжна фінансова звітність, складена відповідно до застосованої концептуальної основи, станом на кінець звітного періоду, що передує даті подання документів (якщо складання такої звітності передбачено законодавством), з доданням аудиторського звіту щодо огляду проміжної фінансової звітності (у разі його наявності).
Аудиторський звіт щодо річної фінансової звітності та аудиторський звіт щодо огляду проміжної фінансової звітності (за наявності) іноземної юридичної особи – засновника повинен бути складений іноземним аудитором.
Аудиторський звіт щодо фінансової звітності засновника (крім іноземної юридичної особи) за останній звітний період повинен містити інформацію про оцінку фінансового стану юридичної особи.
Аудиторський звіт щодо фінансової звітності засновника (у тому числі іноземної юридичної особи) повинен відповідати Міжнародним стандартам аудиту (у разі застосування іноземним аудитором Міжнародних стандартів аудиту);
у разі якщо засновником є неприбуткова організація, подається звіт про використання коштів неприбуткових організацій та установ, а також аудиторський звіт стосовно звіту, що подається, складений відповідно до Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність»;
відомості про майновий стан засновника – фізичної особи:
довідка про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату або про відсутність податкових зобов’язань) видана контролюючим органом, до якого було подано податкову декларацію (у разі подання такої декларації) за формою, установленою наказом Міністерства фінансів України від 13 червня 2017 року № 568 «Про затвердження форми довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату або відсутність податкових зобов’язань) та Порядку її оформлення і видачі», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 10 липня 2017 року за № 839/30707. Фізична особа подає зазначену довідку за останній звітний податковий період (календарний рік);
4) платіжний документ, що підтверджує внесення засновником(ами) плати за погодження статуту НПФ.
Статут НПФ повинен відповідати вимогам Цивільного та Господарського кодексів України, Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», Закону України «Про недержавне пенсійне забезпечення» та враховувати особливості, установлені нормативно-правовими актами НКЦПФР, що регулюють діяльність НПФ.
Документи на погодження статуту НПФ подаються до НКЦПФР за описом (переліком) документів із зазначенням кількості аркушів кожного з поданих документів.
В описі (переліку) документів зазначається, який документ, що додається до відповідної заяви, містить конфіденційну інформацію (в разі наявності такого документу).
Документи, що мають більше одного аркуша, мають бути прошиті, усі аркуші повинні бути пронумеровані.
На титульній сторінці статуту НПФ повинна міститися інформація про дату та номер рішення засновника (зборів засновників) НПФ про його затвердження.
Документи, що складаються засновником – юридичною особою, мають бути підписані керівником такої юридичної особи або іншою особою, що має відповідні повноваження.
У разі якщо документи підписані не керівником юридичної особи, а іншою особою, яка має відповідні повноваження, засновник повинен надати представнику НПФ для надання до НКЦПФР засвідчену в установленому законодавством порядку копію документа, який підтверджує повноваження цієї особи.
Заява та документи мають бути складені державною мовою, підписані та мати дату підписання.
Усі офіційні документи, що подаються до НКЦПФР, які були видані чи оформлені на території іноземної держави, мають бути легалізовані в установленому порядку, якщо міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, не передбачено інше. Ці документи можуть бути засвідчені згідно із законодавством країни їх видачі, перекладені на українську мову, їх переклад має бути засвідчений у порядку, встановленому законодавством щодо вчинення нотаріальних дій, та легалізовані в консульській установі України, або засвідчені в посольстві відповідної держави в Україні та легалізовані в Міністерстві закордонних справ України, або засвідчені шляхом проставляння апостиля, передбаченого Конвенцією, що скасовує вимогу легалізації іноземних офіційних документів, від 05 жовтня 1961 року.
Неофіційні документи, видані чи оформлені на території іноземної держави, не потребують обов’язкової легалізації. Такі документи мають бути перекладені на українську мову, а їх переклад має бути засвідчений нотаріусом, посадовою особою, яка відповідно до закону має право на вчинення таких нотаріальних дій. Якщо такі документи були створені українською мовою та засвідчені на території країни їх видачі згідно із законодавством цієї країни або засвідчені шляхом проставляння апостиля згідно з міжнародними договорами України, вони не потребують додаткового перекладу чи засвідчення.

Форма звернення

Введіть адресу

Введіть назву організації

Введіть ПІБ

Введіть посаду

Фізична особа
Заява (клопотання)

Введіть email

Повідомити про корупцію

Введіть повідомлення

Зв'язатися з нами