Понеділок – четвер з 9:00 до 18:00 п’ятниця з 9:00 до 16:45 обідня перерва з 13:00 до 13:45
Не пізніше 30 календарних днів з дати надходження документів.
Строки надання адміністративної послуги з видачі дубліката сертифіката зупинено на час воєнного стану в Україні.
Особа може подати документи для отримання дубліката сертифіката у паперовій формі – особисто, через уповноважену особу або надіслати поштою до структурного підрозділу, відповідального за реєстрацію вхідної кореспонденції в НКЦПФР. Тимчасово на період дії воєнного стану, документи, які надаються до НКЦПФР відповідно до нормативно-правових актів НКЦПФР у паперовій формі (у тому числі документи на надання адміністративних послуг, документи на здійснення реєстраційних дій, заяви, звіти тощо), можуть надаватись до НКЦПФР в електронній формі офіційним каналом зв’язку на електронну пошту [email protected] з урахуванням вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг. Заявник подає до НКЦПФР документи, перелік яких визначений нормативно-правовими актами, з дотриманням технічних параметрів та вимог щодо застосування засобів електронної пошти для цілей застосування офіційного каналу зв’язку, встановлених наказом Голови Комісії від 12.08.2022 № 72 «Про затвердження Технічних параметрів та вимог щодо застосування засобів електронної пошти для цілей застосування офіційного каналу зв’язку». У пакеті документів, подання яких передбачено нормативно-правовими актами, кожний документ має бути окремим файлом у форматі Portable Document Format / A (формат специфікації PDF 1.4 ISO 19005-1:2005) (далі – PDF/A) із застосуванням електронного підпису уповноваженої особи заявника, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, на кожному окремому електронному документі. Подання заявником до НКЦПФР документів, створених заявником в електронній формі, здійснюється із застосуванням електронного підпису уповноваженої особи заявника, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Подання заявником до НКЦПФР документів, створених заявником як електронна копія паперового документа (фотокопія), здійснюється із застосуванням електронного підпису уповноваженої особи заявника, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Дублікат сертифіката на право вчинення дій, пов’язаних з безпосереднім провадженням професійної діяльності на ринках капіталу та організованих товарних ринках
У разі подання документів для отримання дубліката сертифіката в паперовій формі – надається (видається) заявнику або уповноваженій ним особі. У разі подання документів для отримання дубліката сертифіката в електронній формі – направляється в електронній формі із застосуванням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи НКЦПФР на електронну адресу, з якої надійшли документи, якщо іншого не зазначено у заяві або у супровідному листі.
Відсутні.
Для отримання дубліката сертифіката на право вчинення дій, пов’язаних з безпосереднім провадженням професійної діяльності на ринках капіталу та організованих товарних ринках (далі – дублікат сертифіката) особа подає до НКЦПФР такі документи:
1) заяву про видачу дубліката сертифіката у довільній формі із зазначенням причини втрати сертифіката;
2) оригінал або копію платіжного документа, засвідчену уповноваженим представником банку та відміткою банку, про перерахування плати на відповідні рахунки та у розмірі, визначені в установленому законодавством порядку на дату здійснення такої оплати, за видачу дубліката сертифіката. В призначенні платежу мають бути зазначені прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) заявника та вид професійної діяльності на ринках капіталу та організованих товарних ринках, який був зазначений у втраченому сертифікаті.
Зв'язатися з нами