- твоя інвестиція в перемогу та майбутнє України

Розгляд звернень громадян у Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку здійснюється відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян”, від 02.10.1996 № 393/96-ВР. Адреса для письмових звернень громадян: 01010, м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8, корп. 30. Електронне звернення можна надіслати на адресу: [email protected]. Електронне звернення пишеться у довільній формі, але має відповідати вимогам Закону України «Про звернення громадян». У зверненні необхідно:

  • вказати прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання;
  • викласти суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання або вимоги;
  • зазначити дату, підпис (електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд скан-копії та/або фото копії);
  • зазначити електронну поштову адресу, на яку можна надсилати відповідь, або інші засоби зв’язку.

Увага! Звернення не приймається до розгляду, якщо:

  • порушене у зверненні питання не належить до компетенції НКЦПФР;
  • звернення оформлено з порушенням ст. 5 Закону України “Про звернення громадян”;
  • звернення містить нецензурну лексику або образи, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі.
ПосадаП.І.Б.Дні та години прийомуМісце прийомуТелефон для запису
Голова КомісіїМагомедов Руслан
Садрудинович
третій четвер місяця
з 15.00 – 17.00
м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8, к. 30, каб.1216
254-24-30
Член Комісії
Барамія Іраклій
Геннадійович
останній четвер
місяця з 10.00 – 12.00
м. Київ,
вул. Князів Острозьких, 8, к. 30,
каб. 1206
254-23-84
Член КомісіїБойко Юрій
Юлійович
друга середа місяця з
15.00 – 17.00
м. Київ,
вул. Князів Острозьких, 8, к. 30,
каб. 1203
254-24-42
Член КомісіїІльін Арсен
Валерійович
третій четвер місяця
з 16.00 – 18.00
м. Київ,
вул. Князів Острозьких, 8, к. 30,
каб. 1208
254-24-43
Член КомісіїЛібанов Максим
Олександрович
третя середа місяця
з 15.00 – 17.00
м. Київ,
вул. Князів Острозьких, 8, к. 30,
каб. 1201
254-49-29
Член КомісіїШаповал Юрій
Іванович
четверта п’ятниця
місяця з 14.00 – 16.00
м. Київ,
вул. Князів Острозьких, 8, к. 30,
каб. 1212
254-23-37
Член КомісіїШляхов Ярослав
Миколайович
третій четвер місяця з
16.00 – 18.00
м. Київ,
вул. Князів Острозьких, 8, к. 30,
каб. 1221
254-54-52
Керівник апаратуСахнацька
Оксана Андріївна
другий четвер місяця
з 15.00 - 17.00
м. Київ,
вул. Князів Острозьких, 8, к. 30,
каб. 1210
254-56-24
Директор департаменту
стратегічного розвитку
Логвиненко Олена
Віталіївна
першого четверга
кожного місяця
з 11.00 до 13.00
м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8, к. 30,
каб. 418
+38 (044)
254-37-30
Директор департаменту
методології регулювання
професійних учасників
ринку цінних паперів
Курочкіна Ірина Юріївнапершого та
третього четверга
кожного місяця
з 17.00 до 18.00
м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8, к. 30,
каб. 1019
+38 (044)
254-54-70
Заступник директора
департаменту нагляду за
ринками капіталу
Мосенцев Костянтин
Вікторович
перший вівторок
кожного місяця
з 11:00 до 12:00
м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8, к. 30,
каб. 1016-А
+38 (044)
280-84-73
Директор департаменту
ліцензування та
регулювання в сфері
спільного інвестування,
недержавного пенсійного
забезпечення та управління
ФОН та ФФБ
Симоненко Оксана
Миколаївна
щочетверга
з 15:30 до 16:30
м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8, к. 30,
каб. 1001
+38 (044)
254-55-58
Директор департаменту
реєстрації емісій цінних
паперів
Папаіка Алла Вікторівнащовівторка
з 15.30 до 17.30
м. Київ,
вул. Князів Острозьких, 8, к. 30,
каб. 1107
+38 (044)
220-28-34
Директор департаменту
фінансового моніторингу
та проведення інспекцій
Мисюра Олег Петровичпонеділок –
п`ятниця
з 14.00-16.00
м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8, к. 30,
каб. 1020
+38 (044)
254-56-25
Директор департаменту
правозастосування
Ягнич Олена Андріївнакожний перший
та третій
понеділок місяця
з 11.00 до 12.00
м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8, к. 30,
каб. 413
+38 (044)
280-84-16
Директор департаменту
аналізу фінансової
звітності учасників ринків
капіталу та пруденційного
нагляду
Дубова Олена Анатоліївнакожний перший
вівторок місяця
з 09.00 до 12.00
м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8, к. 30,
каб.1204
+38 (044)
280-84-93
Директор департаменту
управління персоналом
Тимощук Юлія Вікторівнащопонеділка
з 14.00-16.00
м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8, к. 30,
каб.1006
+38 (044)
254-24-94
Начальник управління
«Єдине вікно»
Білодід Світлана
Вікторівна
понеділок –
п`ятниця
з 10.00-12.00
м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8, к. 30,
каб. 419
+38 (044)
280-85-95
Директор департаменту
нагляду за станом
корпоративного управління
та корпоративними
фінансами
Жупаненко Віктор
Миколайович
першого четверга
кожного місяця
з 11.00 до 13.00
м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8, к. 30,
каб. 1118
+38 (044)
254-24-41
Заступник директора
департаменту нагляду за
станом корпоративного
управління та
корпоративними
фінансами
Алексейчук Руслана
Василівна
першого
понеділка
кожного місяця
з 11.00 до 13.00
м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8, к. 30,
каб. 1116
+38 (044)
280-40-76
Заступник директора
департаменту - начальник
відділу дослідження
діяльності кваліфікованих
інвесторів департаменту
нагляду за станом
корпоративного управління
та корпоративними
фінансами
Мартиненко Інна
Костянтинівна
з 11.00 до 13.00
першого вівторка
кожного місяця
м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8, к. 30,
каб. 1113
+38 (044)
280-88-36
Заступник директора
департаменту - начальник
відділу моніторингу
підприємств, що становлять суспільний
інтерес департаменту
нагляду за станом
корпоративного управління
та корпоративними
фінансами
Яскевич Валерій
Леонідович
першої середи
кожного місяця
з 11.00 до 13.00
м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8, к. 30,
каб. 1104
+38 (044)
280-64-04
Заступник директора
департаменту - начальник
управління моніторингу та
нагляду у регіонах
департаменту нагляду за
станом корпоративного
управління та
корпоративними
фінансами
Ровинський Юрій
Олександрович
першої середи
кожного місяця
з 11.00 до 13.00
м. Одеса,
вул. Івана та
Юрія
Лип, 13
каб. 809
+38 (048)
765-04-05
Директор департаменту
методології
корпоративного
управління, корпоративних
фінансів, фінансових
інструментів на ринках
капіталу та організованих
товарних ринків
Пересунько Дмитро
Вячеславович
кожна четверта
п’ятниця
з 15.00 до 16.00
м. Київ,
вул. Князів Острозьких, 8, к. 30, каб. 1008
+38 (044)
254-25-58
Начальник управління
ліцензування
інфраструктури фондового
ринку
Сальчук Оксана
Анатоліївна
перший четвер
кожного місяця
з 15.00 до 16.00
м. Київ,
вул. Князів Острозьких, 8, к. 30, каб. 1120
+38 (044)
254-23-75

НКЦПФР спирається на засади публічності та відкритості в роботі органів державної влади. Відповідно до вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації” від 13.01.2011 № 2939-VІ, Указу Президента України “Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації” №547/2011 від 05.04.11, Рішення НКЦПФР від 09.10.2012 №1403 «Про затвердження Порядку складання та подання запитів на публічну інформацію, розпорядником якої є Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку», Комісія публікує на офіційному сайті форми для подання інформаційного запиту від фізичних, юридичних осіб, об’єднань громадян і запитувача за телефоном. Відповідна форма заповнюється представником об’єднання громадян, юридичної особи чи фізичною особою.


Доступ до публічної інформації НКЦПФР можна отримати таким чином:

  • заповнити онлайн форму на сторінці;
  • надіслати інформаційний запит на електронну пошту [email protected];
  • надіслати письмовий запит за адресою: м. Київ, вул. Московська, 8, корпус 30;
  • ознайомитися з інформацією особисто за адресою: м. Київ, вул. Московська, 8, корпус 30, кабінет 430а.

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічною інформацією є відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, яка була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим законом.


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за 2017 рік

Завантажити файл


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за січень-червень 2018 року

Завантажити файл


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за вересень-жовтень 2018 року

Завантажити файл


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за листопад  2018 року

Завантажити файл


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за грудень 2018 року

Завантажити файл


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за січень 2019 року

Завантажити файл


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за лютий 2019 року

Завантажити файл


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за березень 2019 року

Завантажити файл


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за квітень 2019 року

Завантажити файл


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за травень 2019 року

Завантажити файл


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за червень 2019 року

Завантажити файл


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за липень 2019 року

Завантажити файл


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за серпень 2019 року

Завантажити файл


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за вересень 2019 року

Завантажити файл


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за жовтень 2019 року

Завантажити файл


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за листопад 2019 року

Завантажити файл


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за грудень 2019 року

Завантажити файл


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за січень 2020 року

Завантажити файл


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за лютий 2020 року

Завантажити файл


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за березень 2020 року

Завантажити файл


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за квітень 2020 року

Завантажити файл


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за травень 2020 року

Завантажити файл


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за червень 2020 року

Завантажити файл


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за липень 2020 року

Завантажити файл


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за вересень 2020 року

Завантажити файл


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за жовтень 2020 року

Завантажити файл


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за листопад 2020 року

Завантажити файл


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за грудень 2020 року

Завантажити файл


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за січень 2021 року

Завантажити файл


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за лютий 2021 року

Завантажити файл


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за березень 2021 року

Завантажити файл


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за квітень 2021 року

Завантажити файл


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за травень 2021 року

Завантажити файл


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за червень 2021 року

Завантажити файл


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за липень 2021 року

Завантажити файл


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за серпень 2021 року

Завантажити файл


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за вересень 2021 року

Завантажити файл


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за жовтень 2021 року

Завантажити файл


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за листопад 2021 року

Завантажити файл


Звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації за грудень 2021 року

Завантажити файл


 

“Гаряча лінія” для громадян та підприємств 

(044) 280-28-26

Працює: понеділок – п’ятниця з 10.00 до 16.00, перерва з 13.00 до 14.00.

“Гаряча лінія” приймає звернення громадян, юридичних осіб, учасників фондового ринку, в тому числі з питань захисту прав інвесторів, протидії незаконному поглинанню та захопленню підприємств.

Повідомлення, які надходять за телефонною “гарячою лінією”, не є офіційними зверненнями, та не підпадають під дію Закону України “Про звернення громадян” і можуть лише бути взяті до відома посадовими особами Комісії.

Опрацювання повідомлень, які надійшли за телефонною “гарячою лінією” можуть здійснюватись лише у разі надання заявником наступної інформації:

  • прізвище, ім’я, по батькові, громадянство фізичної особи; реквізити юридичної особи; контактний телефон, тощо;
  • деталізована інформація щодо події, яка стала причиною звернення (місце події, назва структурного підрозділу, прізвище, ім’я посадової особи, конкретні обставини, дії посадових осіб, на яких скаржаться);
  • інша інформація, що має суттєве значення для вирішення конкретного питання.

Відповідно до Закону України «Про безоплатну правничу допомогу» існує можливість отримати безоплатні правничі послуги.

З детальною інформацією можна ознайомитись за посиланням: https://legalaid.gov.ua/kliyentam/pro-bezoplatnu-pravovu-dopomogu-bpd/.

Форма звернення

Введіть адресу

Введіть назву організації

Введіть ПІБ

Введіть посаду

Фізична особа
Заява (клопотання)

Введіть email

Повідомити про корупцію

Введіть повідомлення

Зв'язатися з нами